آیا می خواهید دسترسی به آخرین پست لینکدین خود را افزایش دهید؟ زمان آن است که تقویت پست لینکدین را امتحان کنید.

گزینه تقویت در لینکدین به یک دلیل وجود دارد: ریختن کمی سوخت موشک روی محتوای فوق العاده خود.

بالاخره هیچ کس به تنهایی به عظمت نمی رسد. حتی بهترین بسکتبالیست جهان (لبرون جیمز) به کسی نیاز دارد که توپ را به او پاس دهد تا بتواند دانک هایش را انجام دهد. حتی یک نویسنده باورنکردنی و زیبا (من) باید از شوهرش بخواهد که تأیید کند که این یک قیاس بسکتبال خوب بود.

پس خجالت نکش! نترس! فقط قدرت تقویت را در آغوش بگیرید. در اینجا نحوه شروع کار با تقویت پست لینکدین آمده است تا محتوای شما مورد توجه قرار گیرد و به آن برسد.

جایزه: برگه تقلب تبلیغاتی لینکدین برای سال 2022 را دریافت کنید. منبع رایگان شامل بینش های کلیدی مخاطب، انواع تبلیغات توصیه شده و نکات موفقیت است.

تقویت پست لینکدین چیست؟

تقویت پست لینکدین زمانی است که شما مبلغ کمی برای نمایش یک پست لینکدین موجود به افراد بیشتری پرداخت می کنید.

پس از آن پست شما در فیدهای مخاطبان هدف شما ظاهر می شود، خواه آنها شما را دنبال کنند یا نه.

به عبارت دیگر: شما یک پست ارگانیک را به یک تبلیغ پولی تبدیل می کنید. با کم کردن پول کمی در لینکدین، آنها به توزیع محتوای عالی شما حتی فراتر از الگوریتم لینکدین معمولا کمک می کنند. شما بودجه، مخاطبان هدف و جدول زمانی را تعیین می کنید. سپس ربات های لینکدین پست شما را گرفته و با آن اجرا کنید.

برای تقویت یک پست به یک حساب تبلیغاتی لینکدین نیاز دارید. پس از راه‌اندازی، می‌توانید پست‌های موجود را مستقیماً در LinkedIn یا از طریق داشبورد مدیریت رسانه‌های اجتماعی مانند Hootsuite تقویت کنید.

مزایای تقویت پست لینکدین

شاید پست شما بدون هیچ کمکی پیشرفت کند. یا ممکن است با یک لایک برای همیشه در صفحه شما از بین برود و شما و منیت شما را مورد تمسخر قرار دهد تا زمانی که قدرت ارسال مجدد را پیدا کنید.

در حالی که ما بدیهی است که خرید فالوور یا لایک را برای هیچ پلتفرمی توصیه نمی کنیم، پرداخت هزینه برای افزایش پست داستان دیگری است. اگر کلی پول در جیب شرکت خود دارید، این راه مسئول خرج کردن آن در رسانه های اجتماعی است.

تقویت یک راه آسان برای:

  • به مخاطبان جدید دست پیدا کنید. شما می توانید مخاطبان خود را فراتر از فالوورهای خود گسترش دهید، با استفاده از هدف گذاری بیش از حد خاص برای دسترسی به افرادی که قرار است بیشترین علاقه را به محتوای شما داشته باشند.
  • تعامل در پست خود را افزایش دهید. دریافت لایک، نظر و اشتراک گذاری از پست های تبلیغ شده در واقع می تواند دسترسی ارگانیک شما را افزایش دهد.
  • ایجاد آگاهی از برند. به خصوص اگر شما یک شرکت جدید و بدون طرفداران زیادی هستید (هنوز!)، تقویت می تواند به ایجاد برخی از سر و صداهای اولیه کمک کند.
  • ترافیک را هدایت کنید یا سرنخ ایجاد کنید. اهداف شما برای پست شما می تواند فراتر از ایجاد فالوور یا لایک باشد. هدف خود را برای هدایت مخاطبان خود به وب سایت خود تنظیم کنید.
  • توجه را به یک رویداد یا تبلیغات حساس به زمان جلب کنید. با کمک دسترسی پولی، این خبر را خیلی سریع و سریع اعلام کنید: فقط جدول زمانی را برای تقویت خود تنظیم کنید.

… و شما می توانید همه این کارها را بدون ترک صفحه خود انجام دهید. سریع است، آسان است… و به جرات می توان گفت سرگرم کننده است؟

چگونه یک پست لینکدین را تقویت کنیم؟

قبل از اینکه شروع به تقویت یک پست کنید، به یک صفحه تجاری LinkedIn نیاز دارید، بنابراین اگر هنوز این کار را انجام نداده‌اید، برای راه‌اندازی به این پست وبلاگ منحرف شوید.

اکنون: زمان صرف مقداری پول است!

1. صفحه خود را در حالت Admin مشاهده کنید و پستی را که می خواهید تقویت کنید پیدا کنید. (در روش دیگر، منوی کشویی Analytics را انتخاب کنید و گزینه Updates را انتخاب کنید.)

صفحه لینکدین را برای موفقیت از خانه راه اندازی کنید

2. کلیک کنید دکمه تقویت بالای پست

روی دکمه Boost بالای پست لینکدین کلیک کنید

3. با استفاده از منوی کشویی هدف خود را برای کمپین انتخاب کنید. انتخاب کنید آگاهی از برند یا نامزدی.هدف را انتخاب کنید افزایش آگاهی یا تعامل برند

4. اکنون مخاطبان خود را انتخاب کنید. این می تواند مبتنی بر پروفایل یا بر اساس علایق باشد. از طرف دیگر، می توانید از یک الگوی مخاطب لینکدین از قبل موجود استفاده کنید یا یک مخاطب ذخیره شده را انتخاب کنید.

هدف مخاطب را انتخاب کنید یا ذخیره کنید

5. زمان آن است که هدف خود را کمی دقیق تر کنید. زبان نمایه، مکان‌ها را انتخاب کنید و معیارهای بیشتری را بر اساس نوع مخاطبی که روی آن تمرکز می‌کنید انتخاب یا حذف کنید.

صنایع مکان یابی مخاطبان و ارشدیت های شغلی

6. گزینه های پیشرفته مورد نظر خود را برای AutoAutomatic Audience Expansion و Include LinkedIn Audience Network انتخاب کنید.

گسترش مخاطبان و شبکه مخاطبان لینکدین

7. بودجه و برنامه خود را تنظیم کنید و سپس حساب تبلیغاتی صحیح را برای مقاصد صورتحساب انتخاب کنید.

8. دکمه Boost را بزنید و اجازه دهید پاره کنید!

اگر می خواهید عملکرد کمپین خود را بررسی کنید یا هر گونه ویرایشی در کمپین خود انجام دهید، می توانید این کار را از حساب تبلیغاتی خود در Campaign Manager انجام دهید. همچنین می توانید پست یا تنظیمات تقویت شده خود را مستقیماً از صفحه لینکدین خود ویرایش کنید.

اگر یک حساب Hootsuite دارید، می‌توانید پست‌ها را از آنجا تقویت کنید و در زمان رفت و برگشت بین تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود صرفه‌جویی کنید.

چگونه یک پست لینکدین را در Hootsuite تقویت کنیم

قبل از اینکه از Hootsuite برای تقویت استفاده کنید، باید صفحه LinkedIn خود را به Hoootsuite متصل کنید. همچنین باید مطمئن شوید که یک حساب تبلیغاتی لینکدین با روش پرداخت معتبر دارید. (در اینجا نحوه ایجاد یک حساب تبلیغاتی آورده شده است.)

1. به Advertise بروید و سپس انتخاب کنید تقویت لینکدین.

تبلیغات Hootsuite روی دکمه تقویت لینکدین کلیک کنید

2. انتخاب کنید یک پست برای حامی پیدا کنید و یک پست منتشر شده را برای تقویت انتخاب کنید. (توجه داشته باشید که نمی توانید پستی را که بیش از یک تصویر دارد تقویت کنید.)

یک پست برای حامی پیدا کنید

3. در پنجره تنظیمات حامی، صفحه لینکدین و حساب تبلیغاتی را انتخاب کنید تا از آن برای تقویت پست خود استفاده کنید.

تنظیمات حامی صفحه لینکدین و حساب تبلیغاتی

4. نام کمپین و گروه کمپین را برای کمپین تقویت خود انتخاب کنید.

نام کمپین و گروه کمپین

5. یک هدف را انتخاب کنید (گزینه ها شامل تعامل، بازدید از ویدیو یا بازدید از وب سایت است). این اطلاعات به لینکدین کمک می کند تا پست شما را به افرادی که احتمالاً اقدام مورد نظر شما را انجام می دهند نشان دهد.

6. مخاطب خود را انتخاب کنید. کلیک ویرایش کنید برای مشخص کردن ویژگی های مورد نظر. متغیرها شامل موقعیت مکانی، اطلاعات شرکت، جمعیت شناسی، تحصیلات، تجربه شغلی و علایق هستند. انتخاب کنید صرفه جویی در مخاطب برای تایید تغییرات شما

Sponsor Settings Objective Audience و LinkedIn Audience Network

7. انتخاب کنید شبکه مخاطبان لینکدین را فعال کنید اگر می خواهید مخاطبان خود را به اعضای لینکدین که ویژگی های مشترکی با مخاطبان هدف شما دارند گسترش دهید.

8. در مرحله بعد، بودجه خود را کاهش دهید و طول تبلیغ خود را تعیین کنید.

9. کلیک کنید حامی مالی در لینکدین تا بوست خود را فعال کنید

بودجه و مدت زمان تنظیمات حامی

یک دوره آزمایشی 30 روزه Hootsuite را دریافت کنید

افزایش هزینه یک پست لینکدین چقدر است؟

حداقل بودجه روزانه برای تقویت پست لینکدین 10 دلار در روز است.

با این حال، زیبایی یک پست تقویت‌شده این است که بودجه بسیار انعطاف‌پذیر است. بله، شما می‌توانید یک پست لینکدین را با کمتر از 10 دلار تقویت کنید، یا اگر واقعاً می‌خواهید داستان رهبری فکری خود را در جهان منتشر کنید، می‌توانید 100 هزار دلار هزینه کنید.

بودجه شخصی شما بر مدت زمانی که کمپین شما اجرا می شود، کدام مخاطب پست شما را می بیند و اهداف شما چقدر موفق است، تأثیر می گذارد. احتمالاً کاملاً واضح است، اما هرچه بیشتر هزینه کنید، پست خود را جلوتر خواهید دید. می دانید چه می گویند: مو پول، مو دیدگاه.

در سند اخیر بهترین روش‌ها از LinkedIn، این شرکت بودجه حداقل 25 دلار در روز را برای بهترین نتایج توصیه کرد. اما هر کسب و کار (و بودجه!) منحصر به فرد است، بنابراین ما آزمایش های مداوم را برای یافتن میزان هزینه بهینه برای نیازهای خاص خود توصیه می کنیم.

(اگر چه انصافا… ما کی هستیم نه آزمایش را توصیه می کند؟)

6 نکته برای تقویت پست های لینکدین

آیا می خواهید دلارهای خود را که به سختی به دست آورده اید، به حداکثر برسانید؟ این بهترین روش ها را دنبال کنید تا لینکدین خود را تقویت کنید.

با محتوای ارگانیک عالی شروع کنید

مهم نیست که چقدر پول برای تبلیغات لینکدین خود خرج کنید، ایجاد یک استراتژی ارگانیک موثر در اولویت قرار دارد.

پست کردن منظم در صفحه لینکدین به این معنی است که بینش دست اول خاصی در مورد محتوایی که با مخاطبان خود طنین انداز می شود خواهید داشت. این محتوای اثبات شده بهترین انتخاب برای تقویت است.

چگونه یک حضور ارگانیک موفق ایجاد می کنید؟ لینکدین این بهترین شیوه ها را توصیه می کند:

  • صفحه لینکدین خود را تکمیل کنید. صفحاتی که به طور کامل پر می شوند، 30٪ بازدیدهای هفتگی بیشتری دریافت می کنند. بنابراین مطمئن شوید که یک تصویر جلد و لوگوی عالی دارید، نمای کلی و سایر فیلدهای متنی را پر کنید و یک فراخوان قوی برای اقدام ایجاد کنید. در اینجا راه های ساده تری برای بهینه سازی صفحه لینکدین شما وجود دارد.
  • به طور مداوم پست کنید. سعی کنید یک تقویم محتوای ماهانه یا هفتگی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که فعال می‌مانید و پست‌های جذاب و مرتبط را به طور منظم به اشتراک می‌گذارید. از ابزار زمان‌بندی Hootsuite برای کمک استفاده کنید!
  • به بازخورد پاسخ دهید. صفحه لینکدین شما مکانی است که در آن مشتریان می توانند سوال بپرسند و بازخورد ارائه دهند – این فرصت را برای گفتگو با بازار هدف خود نادیده نگیرید. پاسخ دادن فعال به نظرات، فالوورهای شما و الگوریتم لینکدین را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • محتوای متمرکز و معتبر ایجاد کنید. با پیام‌ها، لحن و صدای خود سازگار بمانید تا دنبال‌کنندگان دقیقاً بدانند وقتی به شما مراجعه می‌کنند چه چیزی دریافت می‌کنند.

آیا می خواهید در توسعه یک استراتژی محتوای برنده لینکدین اطلاعات بیشتری داشته باشید؟ ما شما را با راهنمای استفاده از لینکدین برای تجارت آشنا کرده ایم.

انواع پست های با کارایی بالا را تقویت کنید

سبک‌های مختلفی از پست‌ها برای امتحان کردن در صفحه لینکدین شما وجود دارد – متن مستقیم، نظرسنجی، عکس – اما لینکدین گزارش می‌دهد که رهبری فکری، تمرکز مشتری و راه‌اندازی محصول جدید به‌ویژه تعامل بالایی دارند. و پست‌های با مشارکت بالا کاندیدای عالی برای تقویت هستند.

به عنوان مثال، برنامه مدیتیشن Headspace، یک پست با تعامل بالا را تقویت کرد که تجربه مشتری را در خط مقدم قرار داد و با بیش از 300 هزار بازدید پایان داد.

شما چیزی را انتخاب می کنید که موفقیت آن ثابت شده است، و اکنون آن را با مخاطبان بیشتری به اشتراک می گذارید. شانس این است که آن خوانندگان جدید نیز وارد آن شوند.

هدف مناسب را برای کمپین خود انتخاب کنید

انتخاب یک هدف معنادار برای کمک به شما برای رسیدن به موفقیت با تقویت خود مهم است. آیا دنبال کننده می خواهید؟ بازدیدها؟ ترافیک وب؟ هدف بر ظاهر پست شما تأثیر نمی گذارد، اما به لینکدین کمک می کند تا آن را برای حداکثر تأثیرگذاری به مخاطبان مناسب ارائه دهد.

برای مثال، انتخاب «آگاهی از برند» شما را در مقابل افراد بیشتری قرار می‌دهد، در حالی که «تعامل» فرصت شما را برای لایک، اشتراک‌گذاری مجدد و فالوور به حداکثر می‌رساند.

در اینجا چند نکته برای تعیین اهداف معنادار و قابل دستیابی رسانه های اجتماعی آورده شده است.

مخاطبان خود را به صورت استراتژیک هدف قرار دهید

یکی از بزرگترین نقاط قوت لینکدین به عنوان یک پلتفرم، توانایی آن در دستیابی به مخاطبان هدف فوق العاده خاص است. اعضا تشویق می شوند تا پروفایل های خود را به روز نگه دارند (به منظور جذب فرصت های تجاری و مشاغل)، بنابراین دسترسی به افراد مناسب در صورت نیاز آسان است.

با ایجاد یک مخاطب هدف سفارشی، مشتری رویایی خود را مشخص کنید. (Pssst: می‌توانید با الگوی رایگان ما مخاطبان رسانه‌های اجتماعی خود را پیدا کرده و هدف قرار دهید.) بر اساس سابقه، صنعت یا علایق حرفه‌ای به افراد دسترسی پیدا کنید. نکته داغ از خود لینکدین؟ «پرسونای خود را با انواع مشاغلی که مخاطبان هدف شما ممکن است داشته باشند نقشه برداری کنید و از آنجا روی ویژگی های اضافی لایه برداری کنید.»

… اما مخاطب خود را ایجاد نکنید هم موقعیت مناسب، جایگاه

به گفته لینکدین، کوچک کردن بیش از حد مخاطب یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که مشاغل در کمپین های خود مرتکب می شوند. به نظر می رسد چیزی به نام وجود وجود دارد هم خاص: اگر مخاطبان شما خیلی کم هستند، به هر حال، وقت و پول خود را تلف می کنید.

صنایع هدف انتخاب شده توسط مخاطبان

درعوض، این ترفندها را امتحان کنید تا مطمئن شوید که به یک مخاطب با اندازه خوب دسترسی پیدا می‌کنید – هدفتان 50 هزار یا بیشتر باشد.

  • فقط به 2 یا 3 معیار هدف گذاری پایبند باشید
  • قبل از اینکه به تقویت خود متعهد شوید، نتایج پیش بینی شده خود را مرور کنید
  • هنگامی که هدف خود را تعریف می کنید، فیلد «exclude» اختیاری است

تقویت خود را برای یک یا دو هفته اجرا کنید

برای بهترین نتایج، لینکدین توصیه می‌کند که به تقویت خود «زمان بذر» بدهید. برای دستیابی به نتایج مطلوب، تقویت‌های خود را برای یک یا دو هفته برنامه‌ریزی کنید. پیش‌بینی شما برای کمپین به شما کمک می‌کند تا ببینید آیا آنقدر طول کشیده‌اید تا به اهداف خود برسید.

اکنون که می دانید چگونه محتوای قاتل خود را تقویت کنید، زمان آن رسیده است که دسترسی ارگانیک خود را به سطح بعدی ببرید… و این با دانستن بهترین زمان و روز برای پست کردن شروع می شود. نحوه برنامه ریزی پست های لینکدین را با راهنمای گام به گام ما در اینجا بیاموزید.

با استفاده از Hootsuite به راحتی صفحه LinkedIn خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک پلتفرم واحد می‌توانید محتوا را برنامه‌ریزی کرده و به اشتراک بگذارید – از جمله ویدیو – شبکه خود را درگیر کنید و پست‌های با عملکرد بالا را تقویت کنید.

شروع کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، ترویج و زمان بندی پست های لینکدین در کنار سایر شبکه های اجتماعی خود با Hootsuite. فالوورهای بیشتری داشته باشید و در زمان صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید