وجود مشکل در صفحه نمایش گوشی های اپل به سال های نه چندان دور باز می گردد، زمانی که کاربران گوشی آیفون سری X یا همان 10 از وجود خطی سبز رنگ در صفحه نمایش گوشی خود خبر دادند. در آن سال ها بود که شرکت اپل اعلام کرد صفحه نمایش هایی که توسط سامسونگ تولید شده اند با مشکل خط سبز رنگ مواجه می شوند و البته تنها چاره کار تعویض این صفحه نمایش ها بود زیرا مشکل اصلی یک مشکل سخت افزاری محسوب می شد.

 

صفحه نمایش صورتی گوشی ایفون

بعد از آن نیز این آیفون های سری 11 بودند که با مشکل صفحه نمایش و تاچ مواجه شدند، البته اپل طی یک فراخوان رسمی از کاربران آیفون 11 که با مشکل تاچ مواجه شدند درخواست کرد با حضور در مراکز مجاز به صورت رایگان اقدام به تعویض صفحه نمایش خود کنند.

شاید فکر کنید که داستان مشکلات صفحه نمایش آیفون ها به همینجا ختم می شود اما بهتر است بدانید که سال گذشته نیز گوشی های آیفون سری 12 نیز با مشکل صفحه نمایش مواجه شدند البته اپل اعلام کرد که مشکل به وجود آمده یک مشکل نرم افزاری است و با ارائه یک آپدیت نرم افزاری این مشکل برطرف کرد.

اگر گوشی ایفون شما هنوز یک اپل ایدی معتبر ندارد یا رمز آن دست چندین نفر می باشد، وقت آن رسیده که یک اپل ایدی معتبر و دائمی تهیه کنید تا با خیال راحت از گوشی خود استفاده نمایید. در صورتی که قصد خرید اپل آی دی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را دارید می توانید به وبسایت آیدی تاپ (idtop.ir) مراجعه کرده و از پشتیبانی 24 ساعته کاملاً رایگان برخوردار شوید.

حالا امسال و تقریباً 5 ماه پس از معرفی آیفون های سری 13 شکایات جدید کاربران از باگ صفحه نمایش گوشی های جدید اپل شروع شده است. کابران تمامی مدل های آیفون های سری 13 ادعا می ‌کنند که صفحه نمایش گوشی شان به رنگ صورتی درآمده و گوشی آن ها بعد از چند ثانیه هنگ کرده و ریستارت می شود.
البته برخی از کاربران می گویند که مشکل به وجود آمده بعد از ریستارت به تنظیمات کارخانه بر طرف شده است و همین موضوع نشان می دهد که مشکل جدید به وجود آمده یک مشکل کاملاً نرم افزاری است بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. اپل نیز اعلام کرده است که کاربران می بایست گوشی های خود را به آخرین نسخه iOS  به روزرسانی کنند تا مشکل به وجود آمده برطرف شود و البته اگر برطرف نشد به صورت رایگان آن ها را تعویض خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید