ادمین یکی از اصطلاحات پرکاربرد در اینستاگرام است. ادمینرهای اینستاگرام شغل های پردرآمدی در این شبکه اجتماعی برای خود به وجود آورده اند. حتما دوستان و اطرافیان تان را می شناسید که بدون خروج از منزل درآمد ماهانه زیادی دارند، اگر از فعالیت و کسب و کارشان بپرسید، به شما می گویند که شغل انها ادمین پیج اینستاگرام رامان وب است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ادمین پیج اینستاگرام و روش های فعالیت او در این شبکه اجتماعی بیشتر آشنا کنیم و اینکه اگر بخواهیم یک ادمین اینستا باشیم باید چه مهارت هایی را کسب کنیم.

تعریف مدیریت اینستاگرام چیست؟

کلمه Admin که در اصل مخفف کلمه (Administrator) است. به معنی مدیریت و نظارت پیج ها و صفحات مجازی است. با توجه به اینکه امروزه کسب و کارهای اینترنتی خصوصا در فضای مجازی نظیر اینستاگرام بسیار فراگیر شده است. حتما با واژه ادمین در دنیای اینترنت زیاد روبرو شده اید و ادمین یعنی همان مدیر که به مدیریت فعالیت ها و کارهای پیج اینستاگرام می پردازد. قطعا اگر با کامپیوتر یا لپ تاپ تان در دنیای اینترنت سرچ کرده باشید، زیاد با واژه ادمین برخورده اید، حتی در ویندوز نیز بخشی بنام ادمین وجود دارد که به معنی مدیریت اکانت ویندوزی می باشد.

ادمین پیج اینستاگرام حرفه ای با رامان وب

ادمین اینستاگرام کیست؟

اینستاگرام امروزه جزو پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی دنیا به حساب می آید و بیش از 1 میلیارد کاربر در سرتاسر دنیا دارد. بنابراین مدیریت صفحات اینستاگرام که بالای 1 میلیون فالوور دارند، نیازمند یک مدیر یا ادمین حرفه ای است که بتواند به تمامی مشکلات و مسائل پیج بپردازد.

ادمین اینستاگرام شخص یا گروهی هستند که به مدیریت محتواهای ویدیویی و تصاویر در شبکه اجتماعی Instagram می پردازند. امروزه ادمین ها هم باید فعالیت فالوورها و لایک کننده ها و کامنت گذارها را زیر نظر داشته باشند، هم تولید کننده محتوای ویدیویی و گرافیکی باشند و هم اینکه باید به فکر رشد پیج مورد نظر باشد. امروزه ادمین های اینستاگرام وظایف سنگین تری نیز دارند که باید به آنالیز و بررسی رقیبان و کسب و کارهای حوزه خود بپردازند. قطعا فالوور گرفتن در اینستاگرام به آسانی انجام نمی شود و وظیفه اصلی این گزینه بر عهده ادمین اینستاگرام است. تولید محتوا و رعایت قوانین شرکت اینستاگرام را ادمین ها باید به طور کامل بلد باشند.

 

معرفی مدیر صفحه اینستاگرام:

هر پروفایل در اینستاگرام یک صفحه اختصاصی است که می تواند عمومی یا خصوصی باشد و در هر صورت هر پروفایل یا اکانت اینستا یک صفحه منحصر به فرد است. هر شخصی با گوشی اندروید و آی او اس می تواند اینستاگرام را بر روی موبایل خود نصب کند و دارای یک صفحه رایگان و بدون محدودیت اینستا باشد.

معمولا افراد عادی می توانند اکانت شخصی یا عمومی داشته باشند، ولی افراد مشهور و سلبریتی و خواننده ها به دلیل اینکه دنبال کننده های زیادی دارند معمولا اینستاگرام قابلیت ها و امکانات بیشتری در اختیار آنها قرار می دهد. مدیریت صفحات میلیونی در اینستاگرام کار ساده ای نیست و باید توسط یک مدیر و متخصص که در این زمینه تجربه دارد، انجام گیرد حتی برخی از پیج ها دارای چندین ادمین هستند که هرکدام وظایف خاص خودشان را دارند.

در دنیای اینستاگرام برخی از افرد مشهور نظیر بازیگران و خواننده ها و … به دلیل اینکه مشغله کاری و ذهنی زیادی دارند، واقعا وقت اداره پیج اینستاگرام خود را ندارند و آن را به یک ادمین مورد اعتماد و کاربلد می سپارند و مدیر اینستاگرام در واقع تمام کارها را برای آن پیج انجام می دهد و حتی به دایرکت ها و کامنت ها نیز پاسخ می دهد.

ادمین های صفحه اینستاگرام معمولا وظایفی دارند که باید انجام دهند و در قبال کارهای انجام شده از صاحب پیج حقوق دریافت می کنند و در ادامه ما برخی از مهم ترین وظایف مدیر صفحات اینستاگرامی را خدمتتان شرح خواهیم داد.

 

وظایف مدیریت صفحه اینستاگرام

قطعا تا اینجای مقاله با ادمین و مدیر پیج اینستاگرام آشنا شده اید و حالا می خواهیم شما را با وظایف آنها آشنا کنیم. مدیران اینستاگرام معمولا به مدیریت پیج ها و صفحات و کارها و اقدامات لازم را برای بهبود پیج انجام می دهند. اگر از کاربران فعال اینستاگرام و دنبال کننده صفحات افراد و کسب و کارهای شناخته شده در ایران هستید، حتما متوجه شده اید که عبارت این صفحه توسط ادمین مدیریت می شود را در بیو معرفی صفحه مشاهده نموده اید و شما به خوبی با قابلیت های یک پروفایل آشنا هستید.

ادمین اینستاگرام وظایف زیر را می تواند به خوبی انجام دهد:

استوری قرار دهد

عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارد

ویدیوهای بیش از یک دقیقه ای را در IGTV آپلود کند

به کامنت ها پاسخ دهد

با روش های مختلف تعداد فالوورهای پیج را افزایش دهد

وظایف مدیریت صفحه اینستاگرام

 

وظایف کلی ادمین اینستاگرام

بارگذاری و انتشار محتوا از جمله عکس ها و فیلم ها به طور منظم

شرح یا متنی نوشتاری با محتوایی که آپلود کرده اید مطابقت داشته باشد.
به دایرکت های مستقیم ارسال شده توسط فالوورهای صفحه یا افرادی که فالوور مرتبط نیستند، پاسخ دهید.
به نظرات پست ها پاسخ دهد
کامنت هایی با محتوای بی ادبانه و توهین آمیز را حذف کند
پاسخ به واکنش ها به استوری ها
تعداد لایک پست ها را افزایش دهد
تعداد بازدیدهای ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده را افزایش دهد
راهکارهایی برای افزایش بازدید
تعداد فالوورهای واقعی را افزایش دهد
صفحه را ایمن نگه داشته و از هک شدن آن جلوگیری کند
اقدامات لازم را برای پویایی بیشتر پروفایل انجام دهد
تسلط نسبی بر نرم افزارهای گرافیکی مانند illustrator و Photoshop
بالا بردن سطح تعامل صفحه اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)
آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام
تسلط نسبی به زبان انگلیسی داشته باشد
خلاقیت در تولید محتوا

وظایف ادمین اینستاگرام

مطالب ذکر شده از وظایف اصلی ادمین صفحه اینستاگرام می باشد. و اگر شما نیاز به یک ادمین برای پیج تان داشتید می توانید از وب سایت رامان وب کمک بگیرید. رامان وب بهترین ادمین های اینستاگرام را در این زمینه در اختیار دارد تا به شما کمک کند تا بتوانید مدیریت پیج ها را با الگوریتم های اینستاگرام انجام دهید و در سریعترین زمان ممکن بازدید و فالوورهای پیج تان را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید