از پروفیل‌های مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی به عنوان تجهیزات حفاظتی در بسیاری از صنایع استفاده می شود. علاوه بر مدل‌های تولیدی استاندارد، با تعیین قیمت‌ها بر اساس پروژه، می‌توان تولید ویژه‌ای با توجه به نیاز پروژه انجام داد. در صورت نیاز به دسترسی به قیمت پروفیل استیل می‌توانید از لیست قیمت محصولات ارائه شده در وب سایت استیل رونیک دیدن فرمایید. همچنین جهت شناخت بهتر مشخصات و مزایای این پروفیل‌های فولادی، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

بهترین قیمت پروفیل استیل

پروفیل استیل

 

مشخصات پروفیل‌های استیل

در ادامه به برخی از مهم‌ترین مشخصات این پروفیل‌ها پرداخته می‌شود:

  • پروفیل‌هایی فولادی استیل، به شکل‌های مختلفی مانند چند ضلعی، مربع یا مستطیل تولید می‌شوند.
  • این پروفیل‌ها، با توجه به ویژگی‌های کاربردی خود از جایگاه قابل توجهی در بسیاری از صنایع برخوردار می‌باشند.
  • نصب پروفایل‌ها بسیار آسان است. به راحتی می‌توانید این پروفیل‌ها را در محلی که قرار است استفاده کنید، مونتاژ کرده و نصب نمایید.
  • این پروفیل‌ها از جنبه زیبایی شناختی نیز، چشم اندازی زیبا را به محیط می‌بخشند.
  • این پروفیل‌ها، در برابر خوردگی مقاوم بوده و برای سال‌های طولانی ، قابل استفاده می‌باشند.
  • پروفیل‌های استیل در بازرگانی خانی، در برابر بارهای سنگین بر روی اجسام سنگین و وسایل نقلیه سنگین مانند لیفتراک بسیار مقاوم می‌باشند.
  • پروفیل ضد زنگ، درخشندگی خود را برای چندین سال حفظ می‌کند. پس از تمیز کردن پروفیل، محصول درخشندگی خود را پیدا می‌کند.
  • تولید پروفیل می تواند به صورت استاندارد و همچنین بر اساس پروژه انجام شود. بنابراین، شما می توانید با توجه به نیاز شرکت خود درخواست تولید پروفیل داشته باشید.

پروفیل استیل

‌پروفیل استیل

 

پروفیل‌های فولادی استیل برای چیست؟

جهت شناخت بهتر انواع کاربرد این محصولات و همچنین اطلاع از قیمت پروفیل استیل، تماس با کارشناسان استیل خانی  به آدرس https://steelkhani.com/ خالی از لطف نخواهد بود. در نظر داشته باشید که از پروفیل استیل و ضد زنگ به عنوان یک عنصر محافظ در مناطقی مانند کانال‌های هوا و سیفون‌ها و همچنین در بسیاری از مناطق مانند تاسیسات صنعتی، مراکز خرید، تاسیسات تولیدی، انبارها، تاسیسات صنایع سنگین استفاده می‌شود. این پروفیل، ساختاری ضد زنگ را در ناحیه کاربرد ایجاد کرده و محیطی بهداشتی را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که از پروفیل استیل، می‌توان در مکان‌های مختلف مانند آشپزخانه، حمام و بسیاری از مراکز بهداشتی نیز استفاده کرد. در نظر داشته باشید که این پروفیل‌ها، تشکیل باکتری در محل مصرف را به حداقل رسانیده و در برابر عوامل خارجی مقاوم می‌باشند! و از این نظر جهت استفاده در مراکز بهداشتی بسیار حائز اهمیت هستند.

 

مزایای پروفیل فولاد ضد زنگ چیست؟

پروفیل‌های استیل ، به دلیل مزایایی که در استفاده دارند، در بخش زیادی از تاسیسات صنعتی ارجحیت دارند. مزایای آن در حوزه‌هایی که از آن استفاده می‌شود به شرح زیر است:

  • پروفیل‌های استیل، از جمله محصولاتی می‌باشند که مونتاژ آن‌ها بسیار کاربردی و آسان می‌باشد. در عرض چند دقیقه می توانید پروفیل را در محل مدنظرتان، نصب کنید.
  • کانال‌ها، زیبایی شناسی محل و محیط را نقض می‌کنند! با استفاده از پروفیل‌های استیل می‌توان کانال‌ها را پنهان کرده و ظاهری دلپذیرتر ایجاد کرد. به عبارتی، پروفیل استیل، ابزاری موثر برای اصلاح نواقص در ناحیه‌ای است که در آن استفاده می‌شود.
  • این محصولات، به دلیل مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی، از جمله محصولات محبوب در صنایع غذایی یا صنایع شیمیایی می‌باشند. چرا که محصولات پلاستیکی ممکن است به مرور زمان در این صنایع عملکرد خود را از دست داده و در برابر مواد شیمیایی مقاومت نکنند. این در حالیست که پروفیل‌های استیل را می‌توان سالیان سال با خیال راحت استفاده کرد!
  • رعایت بهداشت در صنعت مواد غذایی بسیار مهم است. بنابراین، در این صنایع، اولویت باید به محصولاتی داده شود که به راحتی تمیز می‌شوند! پروفیل‌های استیل و ضد خوردگی محصولاتی هستند که تمیز کردن آنها بسیار آسان بوده و بنابراین، در حفظ بهداشت محیطی که در آن استفاده می‌شوند، نقش مهمی دارند.

 

 

 طیف قیمت پروفیل استیل

در نظر داشته باشید که قیمت پروفیل استیل و ضد زنگ ، محدود به طیف خاصی نبوده و بسته به مدل محصول ترجیحی، ابعاد و طراحی آن متفاوت می‌باشن. در بسیاری از زمینه‌ها مانند کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی، بخش مراقبت‌های بهداشتی، بخش شیمیایی، بخش دارویی، مراکز خرید، بخش خودرو نیز می‌توان این پروفیل‌ها را با توجه به نیاز پروژه و در انواع مختلفی از پروفیل‌های مربع، شش ضلعی و غیره تولید کرد. جهت اطلاع از قیمت انواع استانداردهای پروفیل‌های صنعتی، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات مجموعه استیل رونیک دیدن فرمایید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوالی در این زمینه می‌توانید با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید