روشهایی برای خرید و سفارش موفق تابلوهای تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی یکی از مهمترین شیوههای انجام تبلیغات برای کسبکارها به شمار میرود، که از پای ثابت حرفهای بازاریابان و متخصصان تبلیغات است. دراین میان آنچه که از اهمیت بسیاری برخوردار است، تابلوسازی و خرید تابلو مغازه برای انجام تبلیغات است. اگر می خواهید به شیوه های انجام تبلیغات و انتخاب تابلو تبلیغات بپردازید، پیشنهاد می شود تا پایان این محتوا همراه ما باشید؛ تا در ادامه با مهمترین پارامترهای خرید تابلو تبلیغاتی و تابلو سازی آشنا شوید.
بررسی انواع تابلوهای تبلیغاتی در تابلو سازی
اگر میخواهید در مغازه یا سایر مراکز تجاری از تابلو های تبلیغاتی استفاده کنید، آشنایی با انواع تابلو های تبلیغاتی موجود و در حال ساخت در تابلو سازی ها برای شما از الزامات بهشمار میرود. ازاین رو پیشنهاد می شود به مطالعه این بخش از محتوا بپردازید تا با انواع تابلو مغازه آشنا شوید.
اولین مورد؛ تابلو چلنیوم
تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم از معروف ترین و پرفروش ترین تابلوهای تبلیغاتی در تابلو سازی است. این دسته تابلو های تبلیغاتی که از حروف های برجسته هستند با استفاده از ورقهای آلومینیومی ساخته میشود و در گروه تابلو های پر استفاده و پرفروش قرار گرفته است. از تابلو های چلنیوم علاوه بر طراحی مغازه، در اماکن مختلف اعم از مراکز و ساختمانهای دولتی و اداری نیز استفاده می شود.
دومین مورد؛ تابلوهای ترمووود (Thermowood)
این دسته از تابلوهای ساخته شده در تابلو سازی نیز یکی از گیراترین تابلوهای تبلیغاتی بهشمار میرود. ازاین رو می توان از آنها در تمامی مراکز و مشاغل بهره برد. چرا که از جنس ترموود ساخته شده و با وجود ظاهری زیبا و دلنشین، فضایی گیرا در محیطهای مختلف به ارمغان خواهدآورد.
سومین مورد؛ تابلوهای لایت باکس
در ساخت این نوع از تابلو های ساخته شده در تابلو سازی از چراغ هایی برای روشنایی بیشتر و همچنین جلب توجه مخاطبان استفاده میشود. تابلوهای لایت باکس بهدلیل روشنایی و درخشندگی خیره کننده در روز و شب، مورد توجه و استفاده مشاغل مختلف قرار گرفته است. لازمبه ذکر است که انواع تابلو لایت باکس بهراحتی قابل نصب بوده و هر فردی میتواند به نصب آن بپردازد.
چهارمین مورد؛ تابلوهای حروف برجسته
از دیگر تابلوهای مورد استفاده و پر کاربرد در مشاغل مختلف می توان به تابلوهای حروف برجسته اشاره کرد. این دسته از تابلو های ساخته شده در تابلو سازی ها یکی از بهترین تابلو های تبلیغاتی بهشمار میرود. لازم به ذکر است که این نوع از تابلو های تبلیغاتی در جنس، طرح و ابعاد مختلف متناسب با کاربرد و درخواست مشتریان ساخته و در کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند.
پنجمین مورد؛ تابلوهای تبلیغاتی کامپوزیت
تابلو های تبلیغاتی کامپوزیت از مقاوم ترین تابلوها هستند؛ که در محیطهای مختلف کاربرد دارند. این نوع از تابلو ها در برابر رطوبت و آب از مقاومت بالایی برخوردار هستند، که درنهایت این موضوع باعث افزایش طول عمر تابلوی تبلیغاتی کامپوزیت خواهد شد. لازم به ذکر است که مقاومت بالای این نوع از تابلو های تبلیغاتی در برابر شرایط جوی باعث شده است تا تابلو کامپوزیت نسبت به سایر تابلوهای ساخته شده در تابلو سازی ها مقرون به صرفه باشند.
بررسی مزایای تابلو تبلیغاتی و محیطی
اصلیترین و مهم ترین مزیت استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، معرفی برند کسب و کار است. اگر می خواهید به رشد کسب و کار، گسترش و برندسازی آن بپردازید، بدون شک نیازمند به یک تابلو تبلیغاتی مانند تابلو شرکت، تابلو پاساژ و انواع تابلو مغازه ساخته شده طبق طرح و اندازه و ابعاد درخواستی خود خواهید بود. همچنین اگر میخواهید بدانید استفاده از تابلوهای تبلیغاتی چه مزایایی دارد، میتوانید به موارد ذکرشده در زیر توجه کنید:
- افزایش میزان فروش با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی
- معرفی کالا، خدمات و کسب و کار خود به جامعه هدف
بررسی معایب تابلوهای تبلیغاتی و محیطی
یکی از مهمترین و اصلیترین معایب استفاده از تابلو های تبلیغاتی، عدم توانایی در آمارگیری میزان جذب و رضایت مشتریان است. اگر بخواهیم این موضوع را به ساده ترین حالت ممکن شرح دهیم، بهتر است بگوییم که در استفاده از تابلو های تبلیغاتی نمی توان میزان رضایت و تعداد جذب مشتریان را آمارگیری کرده و مورد بررسی قرار داد. استفاده از تبلیغات دیجیتالی از بهترین روشها برای بررسی میزان رضایت و جذب تعداد مشتریان بهشمارمیرود.
بررسی پارامترهای موثر در ابعاد تابلوهای تبلیغاتی
در حالت کلی طول تابلوهای تبلیغاتی از وسط دیوار سمت راست تا وسط دیوار سمت چپ امتداد پیدا میکند؛ اما عرض تابلوهای تبلیغاتی متناسب با برخی از استانداردهای سازمان شهرداری تعیین میشود، که در صورت عدم رعایت، صاحب مغازه مستلزم به پرداخت جریمه خواهد شد. در این میان لازم به ذکر است که اگر متراژ دهنه مغازه حدود 200 سانتی متر باشد، مغازه دار مجاز است عرض تابلوی تبلیغاتی خود را تا ارتفاع 100 سانتیمتری انتخاب کند. اگر در وهله خرید تابلو های تبلیغاتی ساخته شده در تابلوسازی ها هستید، باید برخی عوامل که بر ابعاد و اندازه محصول انتخابی تاثیر گذار هستند را بدانید.
بررسی ابعاد و اندازه موردنظر برای خرید تابلو تبلیغاتی
قبل از آن که به تابلو سازی مراجعه کنید و سفارش ساخت تابلو تبلیغاتی برای مغازه یا سایر مراکز تجاری و اداری را بدهید، باید اندازه، ابعاد و استانداردهای مورد نیاز را تعیین و مورد بررسی قرار دهید.
-
برند و نوع کسب و کار
از دیگر مواردی که در انتخاب و سفارش تابلو تبلیغاتی اهمیت بسیاری دارد، نوع برند و کسب و کار است. به عبارت سادهتر نوع و ابعاد تابلو های یک مغازه لباسفروشی بدون شک با نوع تابلو تبلیغاتی مغازه قهوه فروشی متفاوت خواهد بود.
-
بررسی جایگاه و محل نصب تابلو تبلیغاتی
از دیگر پارامترهایی که باید حین سفارش آن به مجموعه تابلو سازی مورد بررسی قرار داد، محل نصب تابلو است. این موضوع بدین معنی است که پیش از سفارش تابلو باید به سوال هایی از قبیل موارد ذکر شده در زیر پاسخ دهید:
- محل قرارگیری تابلو تبلیغاتی انتخابی من کجاست؟
- باید ابعاد و اندازه تابلوی مغازه من چه اندازه باشد؟
- دهنه مغازه من چقدر محدودیت دارد؟
- و…
کلام آخر
در این محتوا به بررسی انواع تابلو تبلیغاتی، عوامل موثر در انتخاب این تابلو و سفارش آن به مراکز تابلو سازی پرداخته شد. از این رو انتظار می رود هنگام خرید تابلو های تبلیغاتی به تنهایی بتوانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. در نهایت جهت سفارش یک تابلو تبلیغاتی زیبا، هدفمند و تاثیرگذار میبایست سابقه شرکت تابلو سازی که به آن سفارش تابلو تبلیغاتی داده می شود نیز در نظر گرفته شود، که میتوانید این اطلاعات را با نام برند شرکت تابلو سازی، استعلام از اتحادیه تابلو سازی و مشاهده نمونهکارهای اجرا شده آن تابلو سازی کسب نمایید. دراین میان لازم به ذکر است که درصورت بروز هرگونه سوال و ابهاماتی در رابطه با انتخاب و خرید انواع تابلوهای تبلیغاتی، میتوانید با کارشناسان مجموعه های تابلو سازی ارتباط برقرار کرده و به پاسخ سوالات خود دست یابید.