تلفن ثابت اینترنتی یا تلفن ابری نواتل، همان تلفن ثابتی می باشد که در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. با این تفاوت که نیازی به سیم کشی تلفن نیست و تمام تماس های ورودی و خروجی بر بستر اینترنت و برروی اپلیکیشن برقرار می گردد . شرکت دانش بنیان ” شبکه گستران آریا سامانه ” که از پیشگامان ارائه‌ی خدمات ارتباطی است، اپلیکیشن اختصاصی نواتل را برای این منظور طراحی ، تولید و به بازار عرضه نموده است.

تلفن اینترنتی نواتل آینده ارتباطات تجاری را انعطاف پذیرتر، هوشمندتر و شخصی تر می کند تا به شرکت ها در حل سخت ترین چالش های ارتباطی یاری رساند.

تلفن ابری نواتل قابل استفاده در سراسر کشور است و امکان ایجاد دفتر کار مجازی و شعب فعال در 8 استان کشور شامل استان های تهران، آذربایجان شرقی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، کردستان، هرمزگان و البرز را با پیش شماره اختصاصی آن استان فراهم می کند.

تلفن ثابت اینترنتی و یا تلفن ابری

تلفن ثابت اینترنتی و یا همان تلفن ابری ، در واقع یک شماره تلفن ثابت است که به صورت اینترنتی ارائه می‌شود و سیم کشی مخابراتی ندارد. تلفن‌ ثابت اینترنتی جایگزینی مناسب برای خطوط تلفن ثابت قدیمی است که برای تسهیل ارتباطات تلفنی کسب و کارها و پاسخ به نیاز امروز آنها بوجود آمده است.

خوشبختانه با تلفن اینترنتی نواتل ، عصر نگرانی هایی مانند پروسه های طولانی و زمان بر به جهت در اختیار گرفتن خطوط تلفن، احتمال از دست رفتن خطوط با جابه جایی دفاتر کاری و هزینه های بالای سرمایه گذاری به پایان رسیده است و تلفن ثابت اینترنتی با اشتراک سالانه و قابلیت جابجایی در کمتر از یک ساعت واگذار می شود .

پیش شماره این خطوط 9 می باشد و 8 رقمی هستند ، و تلفن ثابت اینترنتی  نواتل  با پیش شماره اختصاصی هشت  استان تهران، آذربایجان شرقی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، کردستان، هرمزگان و البرزآماده واگذاری است.

شما می توانید بدون اجاره محل کار با خرید یک خط تلفن ثابت اینترنتی ، کسب و کار خود را بدون سرمایه  راه اندازی نمایید.

مزایای خطوط ثابت تلفن اینترنتی نواتل

1- نداشتن محدودیت جغرافیایی و انعطاف پذیری

تلفن اینترنتی شما انعطاف‌پذیر است، یعنی شما برای استفاده از آن نیاز به حضور در محل خاصی ، تجهیزات سیم کشی و گران قیمت ندارید.

در ساختار خطوط تلفن آنالوگ شهری، در صورتی که شما در منزل یا محل کارتان حضور نداشته باشید و یا به سفری چند روزه بروید، دیگر امکان مکالمه با خطوط تلفن ثابت را نخواهید داشت. در صورتی که این جا به جایی به صورت دائمی باشد، باید اقدام به درخواست خط تلفن جدید از مراکز مخابراتی کنید. در حالیکه در خطوط ثابت تلفن اینترنتی، این محدودیت ها وجود ندارد و کاربران می توانند در هر مکانی که برای آنها دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد، اقدام به برقراری تماس تلفنی کنند.

2- کیفیت برتر صدا در مکالمات خطوط ثابت تلفن اینترنتی

در خطوط تلفنی شهری در صورتی که طول مسیر سیم تلفن تا درب منزل یا شرکت شما افزایش یابد، امکان بروز اختلالات، افزایش میزان نویز، افت کیفیت صدا یا حتی قطعی صدا وجود دارد. در خطوط تلفن اینترنتی، شما هیچ یک از این مشکلات را نخواهید داشت.

3-عدم نیاز به تجهیزات سخت افزاری در خطوط ثابت تلفن اینترنتی

با نصب اپلیکیشن اختصاصی نواتل بر روی  کلیه گوشی ها، لپ تاپ ها و تبلت ها که دارای  سیستم های عامل ios ، اندروید و یا ویندوز هستند می توانید از تلفن ثابت اینترنتی خود استفاده نمایید.

4-فعالسازی سریع خطوط ثابت تلفن اینترنتی

خطوط ثابت تلفن اینترنتی از تکنولوژی های پیشرفته تری بهره می برند و ظرف مدت کوتاه تری فعال شده و در اختیار شما قرار می گیرند

5-قابلیت تبدیل به مرکز تلفن ابری و استفاده از مزیت ها و قابلیت های مرکز تلفن

با یک تماس  و کمتر از یک ساعت می توانید تلفن ثابت ابری خود را به یک مرکز تلفن ابری مجهز تبدیل کنید و مزایا و قابلیت های مرکز تلفن مانند کانال های بیشتر خط تلفن، منشی گویا، صف تماس، داشبورد اختصاصی، صندوق صوتی، هلد و ترنسفر تماس و ضبط مکالمات را نیز به تلفن ابری خود اضافه نمایید.

6-ایجاد تعداد بیشمار کانال های تماس و بوق های آزاد بر روی  یک خط ثابت

7- کاهش هزینه مکالمات با استفاده از خطوط ثابت تلفن اینترنتی

 

چگونه خط تلفن اینترنتی بخریم؟

برای خرید خط تلفن اینترنتی دیگر نیاز به مراجعه به مرکز مخابراتی و طی کردن فرایند وقت گیر و انتظار برای سیم کشی و برقراری خط تلفن ثابت را ندارید. هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر کجای ایران می تواند برای خرید و مالکیت خط تلفن اقدام کند. نکته جالب این است که دیگر حضور شما در یک شهر یا استان ملاک نیست و مثلا می توانید بدون نیاز به انتقال خط تلفن ثابت در اصفهان باشید و یک خط تلفن ثابت تهران بخرید.

متقاضيان استفاده از خدمات نواتل، در ابتدا  يك شماره ثابت ابری را به عنوان شماره تماس دفتر كار خود انتخاب مي كنند، سپس وارد سایت نواتل می شوند و اپلیکیشن نواتل را نصب می کنند.

و حالا نوبت تیم نواتل است که با بیشترین سرعت و دقت در کمترین زمان تلفن را راه اندازی کنند.

صاحبان کسب و کار  برحسب تعداد داخلی هایی که برای ارتباط با اپراتورها نیاز دارند و یا تعداد بوق آزادی که بر روی خط اصلی می خواهند، می توانند يكي از سرويس هاي نواتل را خريداري نمایند .

 

تلفن ثابت اینترنتی نواتل، صرفه جویی در کسب و کار

با نواتل هزينه ها را كاهش دهيد.

مرکز تلفن ابری نواتل که بر روی تلفن ثابت ابری نواتل شکل می گیرد، یکی از محصولات پرطرفدار گروه نواتل می باشد که برای استفاده کنندگان آن، بیش از 90%  کاهش هزینه در هنگام راه اندازی کسب و کار و تا 50% صرفه جویی در هزینه های نگهداری ماهانه آن به ارمغان می آورد.

کلیه کسب و کارهای کوچک تا بزرگ از جمله شرکت ها، استارتاپ ها، کسب و کارهای آنلاین و اینستاگرامی، اصناف، مغازه دارها و حتی سازمانهای دولتی  که از سیستم تلفن ثابت قدیمی و سانترال ها و سوییچ های ویپ برای ارتباط مجموعه خود استفاده می کنند  می توانند از تلفن ابری نواتل برای ارائه شیوه های نوین ارتباطی در بستر اینترنت استفاده نمایند. استفاده از تلفن ابری نواتل در کاهش هزینه های مجموعه ها و افزایش فروش کسب و کارها موثر خواهد بود.

همچنین اگر از نیروهای دورکار استفاده می کنید یا در چند مرکز مستقر هستید با خرید تلفن اینترنتی مجهز به مرکز تلفن ابری نواتل، نیاز شما برای  داشتن ارتباط بین همکاران و شعب خود، بدون هزینه و به آسانی برطرف می شود.

 

دایورت خطوط

هرتعداد از خطوط گذشته خود را می توانید بر روی خط تلفن اینترنتی نواتل که برای دفتر خود فعال کرده اید،  دایورت کنید تا یکپارچه سازی ورودی های تماس شما به بهترین شکل انجام شود.

 

 

اگر ايده اي برای ایجاد کسب و کار در سر دارید، حتما از خدمات نواتل استفاده كنید تا در زمان کوتاه و هزینه اندک، کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید