صرافی ارز دیجیتال والکس، پلتفرمی آنلاین برای معاملات ارز دیجیتال است. این صرافی به‌عنوان یک واسطه میان خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال عمل می‌کند. کاربران با ارائه نرخ خرید و فروش مورد نظر خود با سایر کاربران اقدام به معامله می‌کنند. نکته مهم امکان خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق ریال است. در حالی که برای خرید و فروش در صرافی‌های خارجی شما نیازمند دلار، یورو و استیبل کوین تتر هستید، صرافی ارز دیجیتال wallex امکان خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق ریال را به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال والکس

از ویژگی‌های مهم و اساسی در یک پلتفرم معاملات رمزارز، تعداد کوین‌هایی است که کاربران می‌توانند در آن پلتفرم خرید و فروش کنند. هر‌چه میزان تنوع کوین‌ها در صرافی بالاتر باشد، کاربران آن امکان تصمیم‌گیری بهتری برای مدیریت سبد سرمایه و ترید‌های خود دارند. البته باید توجه داشت که وجود کوین‌های مطرح در فهرست معاملاتی نیز امری بسیار مهم و اساسی است.

صرافی ارز دیجیتال wallex در حال حاضر بیش از 50 توکن برتر را در بازار معاملاتی خود پوشش می‌دهد. در کنار ارزهای مطرحی همچون بیت کوین، اتریوم و ریپل، دو میم کوین معروف و محبوب دوج و شیبا نیز در این صرافی پشتیبانی می‌شود. از اهمیت متاورس و دنیای آن نیز نباید غافل شد. کوین‌های متاورسی آلیس و سند باکس نیز در صرافی ارز دیجیتال والکس پشتیبانی می‌شوند.

صرافی والکس برای راحتی کاربران، اپلیکیشن والکس را برای هر دو سیستم عامل آندروید و IOS منتشر کرده است. اپلیکیشن ولکس تمامی امکانات وب‌سایت و پلتفرم والکس را در خود دارد و کاربران می‌توانند در هر زمان و مکان به پلتفرم معاملاتی والکس دسترسی داشته باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید