فهرست مطالب
محتوای قابل خرید چیست؟

5 مزیت محتوای قابل خرید

نمونه های محتوای قابل خرید

8 ابزار برای ایجاد محتوای قابل خرید

در دهه گذشته، خرید به سمت بهتر شدن تغییر کرده است. تجارت اجتماعی، با ویژگی هایی مانند محتوای قابل خرید، تقریباً هزار بار لذت بخش تر از فروشگاه های بزرگ است – به همین دلیل است که ما انتظار داریم محبوبیت محتوای قابل خرید همچنان رو به رشد باشد.

پیش بینی می شود تا سال 2026، تجارت الکترونیک به طور کلی نزدیک به یک چهارم کل فروش خرده فروشی جهانی را تشکیل دهد. بنابراین، اگر محتوای قابل خرید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایجاد نمی کنید، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که باید این کار را انجام دهید.

در این مقاله، شما را در مورد اینکه محتوای قابل خرید چیست، چرا خرده فروشان است، توضیح خواهیم داد و خریداران آن را دوست دارند، و چرا شما هم دوست خواهید داشت. سپس، چند نمونه IRL را به شما نشان می دهیم و ابزارهای محتوای قابل خرید توصیه شده خود را برجسته می کنیم.

آماده؟ بیا بریم!

پاداش: بیاموزید که چگونه محصولات بیشتری را در رسانه های اجتماعی با رایگان ما بفروشید تجارت اجتماعی 101 راهنما. مشتریان خود را خوشحال کنید و نرخ تبدیل را بهبود بخشید.

محتوای قابل خرید چیست؟

محتوای قابل خرید هر نوع محتوای دیجیتالی است که می توانید برای خرید روی آن کلیک کنید. انواع محبوب محتوای قابل خرید عبارتند از پست های اجتماعی، ویدئوها، وبلاگ ها و تبلیغات.

برخی از محتوای قابل خرید به شما امکان می‌دهند بدون خروج از پلتفرمی که در آن میزبانی شده است، خرید کنید. به این می گویند خرید اجتماعی. اینستاگرام و تیک تاک از محبوب ترین پلتفرم های خرید اجتماعی هستند. با این حال، گاهی اوقات، کلیک کردن روی یک محتوای قابل خرید باعث می شود که پلتفرم را ترک کنید تا خرید خود را خارج از سایت کامل کنید: در یک وب سایت یا در یک فروشگاه آنلاین.

5 مزیت محتوای قابل خرید

دلایل زیادی برای دوست داشتن محتوای قابل خرید وجود دارد. مزیت اصلی این است که به شما کمک می کند از شبکه های اجتماعی، سایت یا وبلاگ خود کسب درآمد کنید با دادن این فرصت به خوانندگان برای خرید آسان محصولات شما یا آنهایی که توصیه می کنید.

محتوای قابل خرید نیز می تواند در وقت و دردسر مخاطبان خود صرفه جویی کنید. برای برندهایی که به دنبال بهبود تجربه مشتری خود و ایجاد پایگاه محکمی از طرفداران هستند، محتوای قابل خرید یک تاکتیک هوشمندانه است. به مردم آنچه را که می خواهند بدهید، به دست آوردن آن آسان کنید و آنها شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت!

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید از محتوای قابل خرید استفاده کنید.

1. فروش را سریع ببندید

محتوای قابل خرید چرخه فروش کوتاه تری دارد و امکان سفر ساده تری به مشتری نسبت به تاکتیک های سنتی تجارت الکترونیک را فراهم می کند. شما می توانید زمانی که خریداران می خواهند آنچه را که می خواهند به آنها بدهید.

هرچه مسیر از کشف تا تبدیل طولانی‌تر و پیچیده‌تر باشد، احتمال از دست دادن فروشتان بیشتر می‌شود. بنابراین، کوتاه و ساده کردن آن یکی از راه های مطمئن برای افزایش فروش است.

به علاوه، برنامه هایی که برای محتوای قابل خرید طراحی شده اند، عملاً کار را برای شما انجام می دهند. به عنوان مثال، تب فروشگاه اینستاگرام به کشف برندها و محصولات توسط مخاطبان هدف اختصاص داده شده است.

2. مصرف کنندگان را در حالت مرور هدف قرار دهید

هنگامی که مردم در حال پیمایش در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام هستند، معمولاً حالتی باز و پذیرا دارند.

به علاوه، بسیاری از مردم از تبلیغات در این پلتفرم ها خوشحال هستند. در نظرسنجی اینستاگرام، نزدیک به 50 درصد از مردم گفتند که به صورت هفتگی از این پلتفرم خرید می کنند.

3. داده های عمیق دریافت کنید

با پست‌های قابل خرید، مزیت بیشتری از به دست آوردن اطلاعات از پلتفرمی که پست شما در آن بود، خواهید داشت. به عنوان مثال، اگر یک پست اینستاگرامی قابل خرید دارید، می توانید ببینید که چگونه آن پست در کنار پست های ارگانیک شما از نظر دسترسی و تعامل شکل می گیرد.

آیا می خواهید در مورد بینش و عملکرد مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی بیشتر بدانید؟ Hootsuite را بررسی کنید. با Hootsuite می‌توانید از یک مکان یک نمای 360 درجه از نتایج خود در تمام شبکه‌های اجتماعی دریافت کنید.


آگاهی از نام تجاری برداشت ها و دسترسی به صفحه لینکدین

30 روز به صورت رایگان امتحان کنید

4. محتوای بهتر = نرخ تبدیل بهتر

از بسیاری جهات، محتوا پادشاه دنیای تجارت الکترونیک است. هرچه تصویر محصول شما بهتر باشد، خرید آن جذاب تر است.

این تا حدی به این دلیل است که می توانید زندگی ایده آلی را که مصرف کنندگان محصول شما را می خریدند نشان دهید. البته، یک راه مطمئن برای انجام این کار از طریق تصاویر زیبا و ویدئویی براق است. آن را با آهنگی جفت کنید که الهام بخش حال و هوای شما باشد و شکوفا شود! طلای تبدیلی

5. مدارک اجتماعی جمع آوری کنید

اگر از محتوای قابل خرید در رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، می‌توانید از یک برنامه تأثیرگذار، وابسته یا سفیر برند برای نشان دادن کالاهای خود استفاده کنید. وقتی مردم می بینند که افراد واقعی از یک محصول استفاده می کنند و آن را توصیه می کنند، بسیار بیشتر به آن اعتماد می کنند.

بعلاوه، محتوای قابل خرید در رسانه های اجتماعی دارای مزیت اضافی بخش نظرات است. کاربران را تشویق کنید نظرات خود را بنویسند تا دیگران متوجه شوند که محصول شما قانونی است.

درباره استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی وابسته بیشتر بیاموزید.

نمونه های محتوای قابل خرید

اکنون که متقاعد شده‌اید که محتوای قابل خرید باید سنگ بنای استراتژی تجارت اجتماعی شما باشد، زمان آن رسیده است که نحوه ایجاد محتوای قابل خرید را بیابید. در اینجا چند نمونه محتوای قابل خرید از کارهایی که برندهای دیگر انجام داده اند آورده شده است.

محتوای قابل خرید اینستاگرام: Asos

در اینستاگرام، برند ASOS در بسیاری از پست‌های خود از ویژگی برچسب‌گذاری محصول استفاده کرده است. این استراتژی بازاریابی هوشمند تنها باعث افزایش فروش نمی‌شود – من همچنین به کاربران اینستاگرام کمک می‌کنم تا ببینند محصولات چگونه به نظر می‌رسند و در حال استفاده هستند.

در حالی که پرداخت در ویژگی برنامه فقط برای برخی از بازرگانان مستقر در ایالات متحده در دسترس است، شما همچنان می توانید به کاربران اجازه دهید محتوای قابل خرید شما را در اینستاگرام مرور کنند.


حلقه اینستاگرام قابل خرید از Asos

منبع: Asos در اینستاگرام

در اینجا نحوه بهبود چشمگیر تاکتیک های خرید اینستاگرام خود آورده شده است.

محتوای قابل خرید فیس بوک: Lululemon

Lululemon از فروشگاه های فیس بوک استفاده کرده و به شما امکان می دهد محصولات آنها را در برنامه مرور کنید.

با این حال، با فروشگاه فیسبوک لولو، باید پلتفرم را برای بررسی ترک کنید. اما، می‌توانید مستقیماً در فیس‌بوک ببینید که آیا آیتم‌ها در اندازه و رنگ مورد نظر شما هستند یا نه.


محتوای قابل خرید در فیس بوک از Lululemon خرید کنید

منبع: Lululemon در فیس بوک

در اینجا نحوه راه اندازی فروشگاه فیس بوک خود آورده شده است.

محتوای ویدیویی قابل خرید: Aerie

برند مد Aerie از محتوای ویدیویی قابل خرید YouTube برای افزایش فروش بهار استفاده کرد. آنها شاهد افزایش 25 درصدی بازگشت سرمایه نسبت به سال قبل بودند. و آنها 9 برابر بیشتر از تاکتیک های گذشته خود تبدیل داشتند.

منبع: وبلاگ تبلیغات و تجارت Google

مقالات قابل خرید: مارکس و اسپنسر

Marks & Spencer وبلاگی به سبک سرمقاله دارند که در آن مقالاتی را با محتوای قابل خرید می نویسند.

این مزیت افزوده ادغام کلمات کلیدی را دارد. Marks & Spencer در کنار محتوای قابل خرید خود، محتوای غنی از سئو را منتشر می کند و کشف محصولات خود را از طریق موتورهای جستجو مانند Google آسان تر می کند.


پست وبلاگ قابل خرید از Marks & Spencer

منبع: وبلاگ سبک مارکس و اسپنسر

محتوای قابل خرید Pinterest: Levi’s

یکی از بهترین چیزهای پینترست این است که مردم اغلب از آن برای جستجوی محصولات و الهام گرفتن استفاده می کنند. برای برندهای مد مانند Levi’s، Pinterest این فرصت را می دهد تا محصولات خود را در حال استفاده به مخاطبانی که فعالانه به دنبال خرید هستند به نمایش بگذارند.


پین قابل خرید از Levi's

منبع: Levi’s در پینترست

نگاهی به تمام ویژگی های عالی خرید Pinterest که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید بیندازید.

8 ابزار برای ایجاد محتوای قابل خرید

چه چیزی تجارت خوب قابل خرید را از تجارت عالی جدا می کند؟ یک جعبه ابزار انباشته در اینجا 8 ابزار محتوای قابل خرید که می شناسیم، دوست داریم و به آن اعتماد داریم، آورده شده است.

نماد فایل

پاداش: بیاموزید که چگونه محصولات بیشتری را در رسانه های اجتماعی با رایگان ما بفروشید تجارت اجتماعی 101 راهنما. مشتریان خود را خوشحال کنید و نرخ تبدیل را بهبود بخشید.

هم اکنون راهنما را دریافت کنید!

1. هوت سوئیت

بله، واضح است که ما Hootsuite را دوست داریم، اما دلیل خوبی دارد. می‌توانید از Hootsuite برای برنامه‌ریزی و انتشار پست‌های قابل خرید اینستاگرام استفاده کنید و در وقت و سردردتان صرفه‌جویی کنید.


ایجاد یک پست اینستاگرام قابل خرید با استفاده از Hootsuite

30 روز به صورت رایگان امتحان کنید

به علاوه، هر طرح Hootsuite با دسترسی به Hootsuite Analytics و ویژگی بهترین زمان برای انتشار همراه است که به شما کمک می‌کند استراتژی خود را نظارت و اصلاح کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای افزایش تعامل - نقشه حرارتی در Hootsuite Analytics

با نحوه افزودن محصولات به پست های اینستاگرام با استفاده از Hootsuite آشنا شوید.

2. برند واچ

Brandwatch داده‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند به شما در درک بهتر آنچه مخاطبانتان به دنبال آن هستند کمک کند. وقتی علایق مخاطبان خود را بشناسید، بهتر می توانید محتوای قابل خرید خود را طوری تنظیم کنید که توجه آنها را به خود جلب کنید.

Brandwatch می تواند با Hootsuite نیز ادغام شود.


نمای داشبورد ساعت برند

منبع: ساعت برند

3. اوج

اگر در رسانه های اجتماعی می فروشید، به احتمال زیاد درخواست های خدمات مشتری را دریافت خواهید کرد و باید به سؤالات متداول پاسخ دهید. می‌توانید تمام کارهای سنگینی را که برای پاسخگویی به سؤالات مشتری انجام می‌شود، خودکار کنید و همزمان تجربه خرید خود را بهبود ببخشید. شما فقط به یک چت ربات عالی در رسانه های اجتماعی نیاز دارید.

Heyday بهترین انتخاب ما برای یک ربات گفتگوی هوش مصنوعی برای خرده فروشان است. با فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر، واتس اپ و ابزارهای خرده فروشی مانند Shopify ادغام می شود. شما می توانید تمام درخواست های مشتری خود را، از هر کانال، همه در یک مکان ببینید. داشبورد تکی Heyday مدیریت را آسان می کند.


توصیه های محصول در داشبورد Heyday
اوج

4. Adobe Express

Adobe Express می تواند رسانه قابل خرید شما را به سطح بالاتری برساند. این برنامه دارای قالب های اجتماعی خاص است که طراحی پست های رسانه های اجتماعی قابل خرید شما را آسان می کند. وقتی تصاویر را در اولویت قرار می دهید، مخاطب شما متوجه خواهد شد. Adobe Express همچنین دارای قابلیت های عالی ویرایش عکس و فیلم است.


نرم افزار ویرایش ابری Adobe Express

منبع: Adobe Express

5. Brands Collab Manager

خبر عالی برای برندها و سازندگانی که برای محتوای قابل خرید با اینفلوئنسرها همکاری می کنند! با کسب و کار اینستاگرام یا حساب خالق خود، به مدیر مجموعه های تجاری فیس بوک دسترسی دارید.

Brand Collabs Manager یافتن اینفلوئنسرهایی که با برند شما سازگار هستند را برای شما آسان می کند و بالعکس. و این پلتفرم همکاری در کمپین ها را برای هر دوی شما آسان می کند.

در مدیریت حضور اینستاگرام خود با استفاده از Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید. از یک داشبورد می توانید شبکه های اجتماعی خود را با فروشگاه Shopify خود یکپارچه کنید، محصولات را به پست های اجتماعی اضافه کنید و با پیشنهادات محصول به نظرات پاسخ دهید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

با استفاده آسان ما از Heyday، بازدیدکنندگان فروشگاه Shopify خود را به مشتریان تبدیل کنید برنامه چت ربات هوش مصنوعی برای خرده فروشان

امتحانش مجانی است

دیدگاهتان را بنویسید