شرکت مهندسی کسرا با ارائه اپلیکیشن های حضور و غیاب با موبایل کسرا همراه و کسراآوید جهت کنترل ورود و خروج پرسنل توانسته است خدمات نوینی به سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک ارائه دهد. علاوه بر این کارکنان سازمانی نیز به راحتی قادر هستند با استفاده از اپ حضور و غیاب در هر زمان و مکان تردد خود را در سیستم کنترل تردد ثبت کنند. در ادامه به شرح مختصری از امکانات اپ کسراآوید و اپ کسرا همراه می پردازیم.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و حضور اینترنت در زندگی افراد استفاده از برنامه های آنلاین بسیار رایج شده است. به طوری که بسیاری از فعالیت های روزمره افراد در جوامع مختلف به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل مورد نظر امکان پذیر است. سیستم های حضور و غیاب نیز در گذر زمان پیشرفت های بسیار چشمگیری در این زمینه داشته اند. نرم افزار حضور و غیاب آنلاین شرکت مهندسی کسرا با استفاده از فناوری به روز به عنوان یک اپلیکیشن کاربردی به راحتی در گوشی های تلفن همراه قابل نصب بوده و قادر است با استفاده از تکنولوژی موقعیت یاب (GPS) لوکیشن افراد را در زمان تردد پرسنل تشخیص داده و ورود یا خروج آنها را ثبت کند. سامانه حضور و غیاب آنلاین کسرا همچنین با نام های دیگری از جمله نرم افزار کنترل تردد تحت وب، سیستم حضور و غیاب بدون دستگاه، نرم افزار کنترل تردد موبایلی، اپلیکیشن حضور و غیاب و … به کار برده می شود.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین و بهبود بهره وری کسب و کارها

انواع اپلیکیشن های حضور و غیاب موبایلی کسرا

شرکت مهندسی کسرا با ارائه اپلیکیشن های حضور و غیاب با موبایل کسرا همراه و کسراآوید جهت کنترل ورود و خروج پرسنل توانسته است خدمات نوینی به سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک ارائه دهد. علاوه بر این کارکنان سازمانی نیز به راحتی قادر هستند با استفاده از اپ حضور و غیاب در هر زمان و مکان تردد خود را در سیستم کنترل تردد ثبت کنند. در ادامه به شرح مختصری از امکانات اپ کسراآوید و اپ کسرا همراه می پردازیم.

اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا همراه

نرم افزار موبایلی کسراهمراه (حضور و غیاب با موبایل) قابلیت نصب بر روی دستگاه های تلفن هوشمند در دو نسخه اندروید و IOS را دارد. با استفاده از این اپلیکیشن موبایلی کارکنان قادر هستند علاوه بر ثبت ترددهای خود، کارکردها، غیبت ها، ماموریت ها و سایر اطلاعات مربوط به ورود و خروج خود را مشاهده کنند. به طور کلی مزایای این اپلیکیشن ثبت ورود و خروج به شرح زیر است:

  • نمایش کل کارکردها به صورت روزانه و ماهانه
  • اطلاع از ترددهای نیازمند ثبت مجوز
  • مشاهده ترددهای ناقص
  • قابلیت مشاهده کارکرد پرسنل در زیر مجموعه های مختلف

اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا همراه

اپ ثبت تردد بدون دستگاه کسراآوید

یکی دیگر از کاربردی ترین اپلیکیشن های موبایلی شرکت مهندسی کسرا اپ حضور و غیاب کسراآوید (حضور غیاب بدون دستگاه) است که بدون نیاز به دستگاه ورود و خروج قادر است تردد کارکنان را در خود ثبت کند. اپ کسراآوید این امکان را به پرسنل می دهد تا تنها با روشن کردن جی پی اس تلفن همراه خود بتوانند ورود یا خروج خود را در اتوماسیون حضور و غیاب وارد کنند. برای انجام این کار کافی است تا محل کار پرسنل در سیتسم تردد آنلاین تعریف شود تا در زمان ورود یا خروج حضور افراد را تشخیص دهد. از جمله مزایای اپلیکیشن کسراآوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ثبت لحظه ای تردد پرسنل در زمان ورود یا خروج از سازمان
  • عدم نیاز به ثبت تردد با دستگاه حضور و غیاب
  • امکان ردیابی پرسنل و مانیتورینگ تردد کارکنان در زمان انجام ماموریت
  • قابلیت نمایش آخرین لوکیشن افراد
  • امکان نظارت بر مسیر پرسنل در زمان ماموریت با استفاده از GPS و Bluetooth

کاربردی ترین دستگاه های حضور و غیاب شرکت مهندسی کسری

اگرچه نرم افزار ورود و خروج کسراآوید قادر است بدون نیاز به دستگاه حضور غیاب نیز افراد را ثبت کند اما در صورت نیاز به راحتی می توان این اپ را به انواع دستگاه های کنترل تردد و گیت ورود و خروج متصل کرد. شرکت مهندسی کسرا (شرکت کیمیاگران سرزمین رایانه) همواره در تلاش است تا با بهره گیری از بهترین تجهیزات و تکنولوژی جدید همراه با دانش به روز افراد نخبه در این سازمان بهترین خدمات را به انواع سازمان ها و شرکت های دولتی و غیر دولتی ارائه دهد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین و پرفروش ترین دستگاه های حضور و غیاب شرکت نرم افزاری کسرا پرداخته ایم.

1) دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره کسرا Maxa BioFace S790

سیستم حضور غیاب مکسا بایوفیس S790 به عنوان یکی از پرفروش ترین دستگاه های حضور و غیاب در بین شرکت ها و سازمان های دولتی و غیردولتی شناخته می شود. این دستگاه ثبت ورود و خروج در بازار ایران با نام تجاری Ubio-X Face شناخته می شود که ساخت شرکت ویردی (Virdi) است. دستگاه S790 به صورت دو کاربره طراحی شده و افراد قادر هستند علاوه بر استفاده از امکان تشخیص چهره برای ثبت تردد خود از کارت ساعت زنی نیز در زمان ورود و خروج به سازمان استفاده کنند. این سیستم ساعت زنی با توجه به فناوری استفاده شده در آن قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه های حضور غیاب دارد و به همین علت بیشتر مورد توجه سازمان های مهم با تعداد پرسنل بالا است.

کاربردی ترین دستگاه های حضور و غیاب شرکت مهندسی کسری

2) اکسس کنترل حضور و غیاب تشخیص چهره، کارتی و اثر انگشتی Maxa Bioface S770

یکی از سیستم های کنترل ورود و خروج پر کاربرد ارائه شده از شرکت مهندسی کسری دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace S770 است که نام تجاری آن UBio-X Pro 2 بوده و ساخت شرکت virdi کشور کره جنوبی است. دستگاه ساعت زنی UBio-X Pro 2 قابلیت تشخیص چهره، کارت ساعت زنی و تشخیص اثر انگشت را دارد و همین امر باعث شده است تا بسیاری از سازمان ها و ادارات از این اکسس کنترل استفاده کنند. همچنین امکان جعل اثر انگشت در سیستم تردد بایوفیس S770 تقریبا نزدیک به صفر بوده و امنیت بسیار بالایی را برای کاربران ارائه می دهد.

3) دستگاه حضور و غیاب کسرا مدل مکسا BioFace E240

اکسس کنترل BioFinger E240 با قبلیت 4 گانه خود (تشخیص چهره، کارت ثبت تردد، اثر انگشت، پسورد) محبوبیت بسیار زیادی در بین انواع کسب و کارهای دولتی و غیر دولتی کسب کرده است. این دستگاه ورود و خروج در بازار ایران با نام تجاری MB10 شناخته می شود و قابلیت های منحصر به فردی مانند انعطاف پذیری بسیار بالا،امکان استفاده در محیط های مختلف، ظرفیت بالای حافظه و … را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

سخن پایانی

امروزه استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری اتوماتیک جزء جدایی ناپذیر در تمام سازمان ها و شرکت ها هستند. فرقی نمی کند که شما سازمانی کوچک با یکارکنان محدود یا شرکتی بزرگ با تعداد پرسنل بالا باشید، استفاده از تکنولوژی های به روز در بخش های مختلف سازمان شما علاوه بر بالا بردن سرعت انجام عملیات دقت و کارایی کارکنان را نیز به طور چشمگیری افزایش می دهد. سیستم حضور و غیاب تحت وب و بدون دستگاه شرکت مهندس کسرا توانسته است با ارائه راهکارهای مختلف به انواع کسب و کارهای ایرانی خدمات ارزشمندی را ارائه دهد.

شرکت نرم افزاری کسرا با برخورداری از 23 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات افتخار همکاری با بسیاری از کسب و کارهای ایرانی را داشته و علاوه بر این آماده ارائه خدمت به سازمان های مختلف است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کسرا به وب سایت شرکت کسرا به آدرس https://www.kasraco.net/مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000  داخلی 3 یا 09196769974  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید