ما در این مقاله قصد داریم به ارسال سریع و فوری پیامک انبوه خدماتی و بررسی ابعاد مختلف آن در بهترین پنل پیامک بپردازیم. چنان چه شما نیز به دنبال یافتن اطلاعاتی درباره ی شرایط ارسال سریع و فوری پیامک انبوه خدماتی برای کسب و کار خود هستید، پیشنهاد می کنیم که تحت هیچ شرایطی بیخیال این مقاله نشوید .

چگونگی ارسال پیامک‌ خدماتی

پیامک انبوه کاربرد های فراوانی دارد اما بسیاری از صاحبان مشاغل مختلف اطلاعات زیادی در مورد استفاده و کاربرد های مفید این پیامک ندارند. در واقع باید بدانید که ارسال پیامک انبوه چیست و چگونه می ‌توانیم پیامک‌ های خدماتی انبوه بفرستیم؟ همچنین میتوانید از مدیر پیامک نمایندگی پنل اس ام اس برای ارسال و فروش سامانه پیامک اقدام نمایید.

ارسال سریع و فوری پیامک‌ های خدماتی بسیار مهم است، هر چه سرعت در ارسال این پیامک‌ ها بیشتر باشد، نتیجه مطلوب تر است، به عنوان مثال شخصی که در انتظار برای گرفتن پیامک تایید به هر منظوری از سایت یا اپلیکیشن است نمی ‌تواند مدت زیادی منتظر ارسال این پیام بماند، در این چنین شرایطی سرعت بالای ارسال پیامک برای رضایت کاربر بسیار ارزشمند است.

در هر سامانه‌ ی  پیامکی دو نوع خط وجود دارد که موجب تقسیم‌ بندی پیامک‌ ها‌ی انبوه به پیامک تبلیغاتی و همچنین پیامک خدماتی می شود. این تقسیم‌ بندی شدن خطوط، طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال نود و دو انجام شده است. در این مقاله کاملا با پیامک‌ های خدماتی و تفاوت آن با پنل تبلیغاتی آشنا خواهید شد.

ارسال سریع و فوری پیامک انبوه خدماتی

تفاوت پیامک خدماتی و پیامک تبلیغاتی

تعریف پیامک خدماتی: پیامکی است که برای گروهی از مخاطبین مشخص که نیاز به این امکان خدماتی دارند و خود آن‌ ها خواهان این نوع از پیامک هستند، ارسال می ‌شود. به عنوان مثال در نظر داشته باشید بانک‌ های مختلف یا سازمان بیمه یا شرکت‌ هایی که مشتریان آن‌ ها نیاز به دریافت پیامک آن دارند از این خطوط خدماتی استفاده می کنند.

آیا پیامک‌ های خدماتی مورد استقبال مخاطبانش هست یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانید که این نوع از پیامک‌ ها نه تنها باعث مزاحمت برای افراد نمی شود بلکه شدیداً مورد استقبال مخاطبان آن قرار می ‌گیرد. از جمله کاربرد‌ های این بخش از پیامک‌ ها می توان به دریافت پیامک واریز و دریافت وجه در بانک‌ ها اشاره کرد که تقریبا همه مردم جامعه از آن استفاده می کنند. همچنین دریافت پیامک‌ هایی مانند ساعت ورود و خروج فرزندان توسط والدین در مدارس و آموزشگاه‌ ها که موجب اطمینان خاطر آن ها می ‌شود. به علاوه یکی از روش‌ ها احراز هویت کاربران از طریق ارسال پیامک تایید به تلفن همراه آن‌ ها است که بسیار کاربرد دارد و از نظر امنیتی ضروری است.

تعریف پیامک تبلیغاتی: در این نوع از پیامک، گروه مخاطبین بر اساس رده بندی های مختلف گروهی از لحاظ موقعیت‌ های مختلف انتخاب می شود و مورد هدف تبلیغ مورد‌نظر قرار می گیرند.

آیا پیامک تبلیغاتی مزاحمت ایجاد می کند؟

در حال حاضر با شکایات فراوانی که از طرف دریافت ‌کنندگان پیامک‌ های تبلیغاتی به اپراتور ها جهت ارسال پیامک تبلیغاتی صورت گرفته مخابرات امکانی فراهم آورده تا آن افرادی که تمایل به دریافت پیام‌ های تبلیغاتی ندارند با ارسال یک کد، پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نمایند اما هنگامی که دریافت پیامک تبلیغاتی کاربر مسدود می شود بسیاری از پیام‌ های ارزشمند خدماتی را هم از برخی از موسسات و ارگان ها دریافت نمی کنند چرا که موسسه ی مورد نظر باید تعهد نامه ای مبنی بر خدماتی بودن پنل پیامکی خود برای اپراتور ارسال کند تا سامانه ی پیامکی موسسه و یا شرکت و فروشگاه قادر به ارسال پیام خدماتی به شماره‌ های مسدود تبلیغاتی باشد اما بسیاری از این موسسه‌ ها و شرکت ها نامه و تعهد نامه ی خود را برای اپراتور ها ارسال ننموده اند به همین دلیل قادر به ارسال پیامک خدماتی به شماره های مسدود دریافت پیامک نمی باشند.

سوء استفاده از پنل خدماتی ممنوع!

با توجه به اهمیت پیامک در تبلیغات از نظر سرعت و هزینه‌ ی کم و تاثیر بر روی افراد، بسیاری از افراد به تعهد نامه‌‌ های خود جهت استفاده‌ های خدماتی پایبند نبوده و به جای این که از سامانه در دسترس خود جهت ارسال پیام خدماتی استفاده کنند پیام تبلیغاتی ارسال می ‌کنند و همین امر موجب می ‌شود تا مخابرات در دفعات بعد بسیاری از سامانه‌ های پیامکی را از حالت خدماتی خارج و یا آن‌ ها را مسدود نماید.

حتما برای شما هم پیش آمده زمانی که می خواهید در یک اپلیکیشن یا وب سایتی ثبت نام کنید و یا وارد آن شوید از شما شماره تلفن دریافت می ‌کند و پس از آن کد تایید به گوشی شما ارسال می ‌گردد و سپس شما کد را در وب سایت یا اپلیکیشن مورد نظر وارد می کنید و تایید حساب کاربری یا ورود شما انجام می ‌شود. باید بگوییم امروزه اپلیکیشن‌ ها و همچنین وب سایت‌ های مختلف ترجیح می دهند از این طریق کاربر‌ های خود را شناسایی و یا تایید کنند.

ثبت نام‌ ها و کد‌ های تایید مورد استفاده برای بسیاری از اپلیکیشن‌ ها و وب سایت‌ ها می باشد و برنامه نویسان افزونه‌ ها و قالب‌ ها نیز علاقه دارند که وب سایت خود را به سیستم ارسال سریع پیامک متصل کنند.

جهت ارسال پیامک حتما نیاز به یک خط برای ارسال پیامک خواهید داشت. خطوطی که داخل پیامکی ارائه می گردد خطوط مجازی هستند. مجازی به این معنی که هیچ سیم کارت یا چیپ یا دستگاهی جهت ارسال پیامک به شما داده نمی  شود و شما تنها یک شماره را خریداری می ‌کنید و مانند خطوط سیم کارتی که خریداری می کنید، خطوط مجازی نیز به نام شما ثبت می ‌شود و مالکیت آن خط برای شما خواهد بود. تمامی خطوط مجازی مختلف به صورت پیش فرض ماهیت تبلیغاتی دارند از جمله پیش شماره های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ۰۲۱ و ۰۲۶ و… تبلیغاتی هستند. وقتی با خطوط تبلیغاتی ارسال پیامک انجام می ‌شود اگر گیرنده ی شماره ی خود را در بلک لیست قرار داده باشد پیام به گیرنده نمی ‌رسد و برگشت خورد.

حال فرض بر این است کاربر شما در اپلیکیشن ثبت نام کرده و در انتظار دریافت کد تایید می باشد و چون شماره او در بلک لیست قرار دارد نمی ‌تواند پیامک شما را دریافت کند در نتیجه عواقب بعدی را برای شما به همراه خواهد داشت. حال فرض کنید اگر یک شرکت یا موسسه یا سازمان یا… بتواند شرایط و قوانین و مراحل تبدیل شدن خط تبلیغاتی به خط خدماتی را طی کند ماهیت آن خط از حالت تبلیغات خارج کرده و ماهیت خدماتی پیدا می ‌کند. زمانی که یک خط ماهیت خدماتی به خود بگیرد دیگر نباید برای ارسال پیامک‌ های تبلیغات از آن استفاده کرد. و در این شرایط تمامی پیامک‌ های ارسالی به همه‌ ی شماره‌ ها ارسال می ‌شود حتی بلک لیست‌ ها نیز پیامک‌ های شما را دریافت خواهند کرد.

جمع بندی نهایی درباره ی مقاله ی ارسال سریع و فوری پیامک انبوه خدماتی

ما در این مقاله سعی کردیم درباره‌ ی ارسال سریع و فوری پیامک انبوه خدماتی به شما اطلاعاتی را ارائه بدهیم و آن را از ابعاد مختلف بررسی نماییم. به طور کلی باید گفت، ارسال سریع و فوری پیامک انبوه خدماتی با استفاده از خط های خدماتی کاری ساده است که بهترین مدل آن در بازار فعلی، خط های خدماتی “مدیر پیامک” است که دارای تعرفه و قیمتی بسیار مناسب و پشتیبانی دائمی است.

همچنین شما میتوانید خط خدماتی اختصاصی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با خط خدماتی برای باشگاه مشتراین خودتان ارسال نمایید. حتی میتوانید با استفاده از  وب سرویس پنل پیامکی ارسال پیامک انبوه را با نرم افزار یا وب سایت خود انجام بدهید.

در پایان از این که تا انتهای مقاله‌ ی ارسال سریع و فوری پیامک انبوه خدماتی با ما همراهی کردید از شما بی نهایت ممنونیم و امیدواریم که در مقاله‌ ی ارسال سریع و فوری پیامک انبوه خدماتی شما را به درستی راهنمایی کرده باشیم.

در صورت تمایل برای خرید و ثبت نام سامانه پیامک به وب سایت modirpayamak.com مراجعه نمایید و از کد تخفیف 30 درصدی repor30off  استفاده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید