با تولید مصالح نوین و ورود تکنولوژی در صنعت ساختمان، بشر در ساخت ساختمان های نوین و باکیفیت نسبت به دهه های قبل موفق بوده است. اما در وهله ی اول و قبل از شروع ساخت باید به مسائل اقتصادی و هزینه های پروژه توجه ویژه ای شود که تا حد ممکن از قیمت تمام شده ساختمان کاسته شود.

طبق آماری که بانک مرکزی در سال 1401 منتشر کرده است؛ آخرین تحولات قیمت مسکن شهر تهران بر اساس گزارش مرکز آمار، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در اولین ماه تابستان به بیش از ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

اولین هزینه‌ای که برای ساختمان صرف می‌شود، هزینه های مربوط به مصالح و تهیه آنها است. مصالح و مواد اولیه برای ساخت و ساز بخش زیادی از هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهند. آجر نما نسوز، ماسه، سیمان، گچ، بتن، میلگرد و انواع خاک جزء متداول‌ترین مواد اولیه‌ای هستند که به کار گرفته می‌شوند که می‌توان برای کاهش هزینه‌های ساخت و ساز از این مرحله شروع کرد.

در این بازار پرتنش مصالح ساختمانی، اطلاع از راهکارهای کاهش هزینه ساخت و ساز بسیار حیاتی است. ممکن است راهکارهای زیادی برای حل این چالش مطرح شود ولی اکثرا با کاهش کیفیت متریال ساختمانی همراه است و در دراز مدت باعث کم شدن ارزش ساختمان می‌شود. لذا لازم است در عین حفظ کیفیت ساختمانی، چه از منظر استحکام توده ساختمان و چه از لحاظ زیبایی شناختی آن، بدنبال راه حل هایی باشیم.

اما این کار چگونه ممکن است ؟

چه راهکارهای عملی برای کاهش هزینه های مربوط به خرید مصالح وجود دارد ؟

آیا اینترنت و فضای مجاری می توان به ما در حل این چالش کمک کند ؟

 

در این مقاله سعی میکنیم تا روش هایی برای کاهش هزینه های اجرای نماهای آجری ارائه دهیم.

اجرای نما آجر نسوز با کیفیت و قیمت مناسب

برای نمای ساختمان می توان از سنگ طبیعی یا مصنوعی، آجر معمولی یا آجر نسوز و غیره استفاده نمود که هر کدام از این مصالح دارای ویژگیهایی خاص به خود می باشد و آجر نسوز نیز نمونه ای بسیار پر طرفدار بین این مصالح می باشد که در فرمهایی مختلف با کیفیت متنوع در بازار توزیع شده است، بنابر این تمام مصرف کنندگان می توانند از بین این تنوع نمونه مورد دلخواه خود را در سایت اکوپوز انتخاب نمایند.

 بدین منظور خرید آجر نما نسوز ecopozz را در گوگل جست و جو کنید.

مقاومت و استحکام بالا و عایق بودن آجر نسوز در برابر حرارت و صدا باعث شده این دسته از مصالح ساختمانی به صورت گسترده در اجرای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می‌شود. همچنین بدلیل داشتن تنوع رنگی بالا آجر نما نسوز دست صنعت گران ساختمانی را در خلق طراحی های شگفت انگیز باز گذاشته است.

در جای جای ساختمان ها می توان از آجر نما نسوز استفاده کرد. بیشترین استفاده از این محصول در نمای خارجی ساختمان ها بوده که به طور چشم نوازی باعث زیبایی ساختمان می شود. علاوه بر استفاده این دسته از محصولات در نمای خارجی، در نمای های داخلی ساختمان نیز مورد استفاده قرار گیرند. تا آنجایی که دسته بزرگی از محصولات آجر فقط مخصوص طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و مخصوصا اداری و حتی ورزشی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند که می توان موارد استفاده ای همچون آشپزخانه، شومینه، تزئین دیوار های داخلی را نام برد. همچنین به دلیل بالا بودن مقاومت حرارتی اجر های نسوز در ساخت باربیکیو و شومینه نیز فراوان مورد استفاده می گردند. در صورت ارتباط با واحد فروش می تواندی قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز را دریافت نمایید.

شما می توانید با توجه به موقعیت ساختمان، وضعیت اقلیمی و سلیقه شهروندان از طیف وسیعی رنگ، ابعاد وطرح های آجر نما نسوز مختلف ارائه شده خریداری کنید. فروش آجر نما نسوز در ایران امروزه با تقاضای بسیار بالایی همراه بوده و شما با توجه به موقعیتهای مختلف می توانید برای خود این محصولات را خریداری نمایید شما باید برای در نظر گرفتن موقعیت های مختلف نیز این محصولات را تهیه و استفاده کنید. در اقلیم های متفاوت ایران بدلیل گرمای شدید و هوای خشک یا بارندگی و شرجی بودن هوا، ماندگاری بالای رنگ این آجر ها می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در نمای خارجی ساختمان ها باشد. پایداری استحکام و خواص زیبایی شناختی این محصول باعث شده از آن به راحتی در هر مکان و با هر اقلیم آب و هوایی استفاده شود.

آجر نما نسوز برای دهه های گذشته جزو دسته مصالح ساختمانی بسیار متنوع و اصلی در ایران برای طراحی نمای داخلی و خارجی قرار گرفته است. هر آجر نسوز نما یک عنصر طراحی است و به بهترین وجه برای بیان سبک و دیدگاه صاحب ساختمان – صرف نظر از اینکه در داخل یا خارج، برای خانه های تک خانواده یا ساختمان های اداری چند طبقه مناسب است. از آجر نما نسوز برای ساخت و طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان های خانه های شخصی، آپارتمانی، اداری و عناصر تزیینی استفاده می شود که دلیل اصلی آن زیبایی و دوام و کیفیت بالای این محصول است که تا 100 سال امکان پایداری آن وجود دارد. بدلیل وجود طیف سلیقه های متفاوت در ایران، طرح ها و سایز های مختلفی از آجر نما نسوز برای استفاده مشتریان در نمای ساختمان در دست ساخت و توزیع قرار گرفته است تا بافت بصری متفاوتی را برای نمای ساختمان خود به ارمغان آورند.

کاهش هزینه ها با خرید اینترنتی آجر نما + ارسال رایگان

پخش آجر نما نسوز عمده و با کیفیت بالا به صورت مستقیم و بدون واسطه بر عهده فروشندگان معتبری است که این محصول را به تمام فروشگاه ها در سراسر کشور عرضه می نمایند، این فروشندگان بهترین ارائه دهنده آن محسوب می شوند و کانون پخش آن به شمار می آیند و فروشگاه های اصلی با خرید از آنها به بهترین نوع آجر در انواع مختلف با قیمت تولیدی دست می یابند.

مراکز فروش عمده آجر نما نسوز همیشه بهترین نوع این محصول را به مشتری عرضه می نمایند و رضایت مشتری را سر لوحه کار خود قرار می دهند و خرید از آنها به مشتری این اطمینان را می دهد که خریدی بی نقص از نظر کیفیت و قیمت صورت می گیرد.

با به وجود آمدن اینترنت سایتهای فروشگاهی متعددی در بستر آن به وجود آمدند که سبب خرید و فروشهای مجازی گشتند و یکی از این سایتهای خرید اینترنتی آجر نما نسوز می باشد، سایتهای فروش مجازی کار مارا بسیار آسان نموده اند و سبب جلوگیری از هدر رفت در زمان و حذف واسطه ها شده اند.

که در این چند سال اخیر بویژه در مدت تحریم ها و گران شدن مواد اولیه این آجر نما نسوز، به دلیل افزایش قیمت هزینه استخراج مواد اولیه نسوز معدنی، نه تنها قیمت آجر نما نسوز بلکه قیمت باربری هم افزایش داشته و بررسی و رفع بحرانهای پیش رو می تواند یک حرکت بزرگ در این زمینه محسوب شود.

یکی از معروف ترین مجموعه های شبکه فروش و توزیع آجر نما نسوز به صورت اینترنتی شرکتecopozz  است.

لذا با بکارگیری امکانات فضای مجازی و ایجاد ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار و حذف واسطه ها، تا حدی از فروش آجر نما نسوز با قیمت بالا جلوگیری کرده. شما خریداران می توانید برای دریافت لیست قیمت انواع آجر نما نسوز مخصوصا قیمت آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی با مشاورین فروش ما ارتباط بگیرید.

 بدین منظور قیمت آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی اکوپوز را در گوگل سرچ کنید.

  • خرید اینترنتی + ارسال رایگان

شرکت ما با داشتن شبکه عظیم تولید و توزیع آجر نما نسوز در رنگ ها، طرح ها و ابعاد مختلف، بمنطور دستیابی هموطنان عزیزمان به باکیفیت ترین محصولات آجر نما نسوز با کمترین قیمت، ارسال آجر نما نسوز را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد.

 

فرض کنید قصد خرید آجر نما نسوز مشکی را به میزان 100 متر دارید.

هزینه متوسطی که برای خرید این محصول و تحویل درب کارخانه انجام دهید به طور متوسط حدود 43 میلیون تومان خواهد شد.

اگر خرید شما از کارخانه های اصفهان انجام شده باشد، به طور متوسط باید 5 میلیون هزینه ارسال آن ( مثلا تا تهران) را برعهده بگیرید

اما در صورتی که از مجموعه ما به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت کنید، در کمترین زمان، بهترین کیفیت این محصول با کمترین قیمت همراه با ارسال رایگان به اقصی نقاط ایران انجام می‌پذیرد و تا حد زیادی از هزینه های ساخت و ساز شما کاهش می‌یابد. در واقع شما با خرید از مجموعه ما به طور متوسط به ازای خرید هر 100 متر آجر نما 5 میلیون تخفیف دریافت می کنید.

معرفی رنگ ها، طرح ها و ابعاد آجر نما نسوز

آجر نما نسوز در طرح ها و  رنگ های متنوعی تولید می‌شوند که شما باید در نظر داشته باشید که کدام نوع را برای خود خریداری نمایید از دیگر مواردهایی که باید به آن اشاره داشته باشیم مواد اولیه است که این محصولات با آن ساخته می شود که نیاز است از منابع و معادن با کیفیت خاک های نسوز که بسته به عناصر تشکیل دهنده خود هر یک کارایی مختلفی دارند خریداری شوند. این آجر نماها از نظر کیفیتی دارای سطح بسیار بالایی می باشند و به همین علت افراد زیادی برای خرید این محصولات اقدام نموده اند. بدلیل طیف وسیع سلایق موجود در طراحی و ساخت نماهای داخلی و خارجی و همچنین استقبال عموم مردم از این محصول ساختمانی، نیاز است تا این محصول ساختمانی در رنگ‌ها، ابعاد و طرح‌های مختلف ارائه گردد.

آجر نمای نسوز از لحاظ رنگ به آجر نما شاموتی، قرمز، سفید، مشکی، طوسی، قهوه‌ای، پرتقالی و یاسی که هر یک بنا به شرایط و نوع ابعاد آجر نما و ساختار و طرح‌های مختلفی که دارد تقسیم می‌شود به عنوان مثال در آجر نمای نسوز سفید به دلیل دوام بسیار بالا و زیبایی منحصر به فرد در نمای ساختمان کاربرد دارد و در ابعاد مختلف آجر نما پلاک 7 سانتی و کرکره‌ای به بازار عرضه می گردد. شرکت اکوپوز با عرضه مواد اولیه مرغوب و با کیفیت معدنی توانسته تا در عین حفظ کیفیت، آجر نما با کیفیت مناسب را روانه بازار کند.

  • آجر نما مشکی

آجرهای نما مشکی ظاهری دراماتیک و امروزی ارائه می دهند. آجرهای مشکی که اغلب برای ایجاد تنوع و کنتراست استفاده می‌شوند، نمایی جسورانه و تاثیرگذار را ارئه می‌دهند. آجرهای مشکی می توانند یک رنگ مشکی یکپارچه باشند یا در صورت ترکیب با رنگ های دیگر دارای تغییراتی باشند. ما برای تمام پروژه هایی که نیاز به آجر تیره دارند، انواع زیادی از این دست آجرها ارائه می دهیم. از رنگ‌های سیاه یکدست  گرفته تا رنگ‌های چند رنگ مشکی-آبی-تیره لیورنو، برای هر پروژه یک آجر مشکی منحصر به فرد وجود دارد. رنگ مشکی برای معمارانی که به دنبال یک نمای اصلی و دراماتیک برای نمای خود هستند انتخابی محبوب است. ساختمانی که از آجر مشکی ساخته شده است، با ظاهری چشمگیر و بدیع، مطمئناً برجسته خواهد بود.

برای خرید این محصول با ارسال رایگان، آجر نما مشکی اکوپوز را در گوگل سرچ کنید.

  • آجر نما طوسی

امروزه در سراسر کشور تولید کنندگان مختلفی آجر نما نسوز طوسی را با کیفیت عالی و در انواع طرح ها و ابعاد مختلف تولید می کنند. همان طور که می دانید، در بحث طراحی نمای داخلی و داخلی یک منزل یا واحد های تجاری، عوامل و اجزا و وسایل زیادی موثر و تاثیرگزار هستند. یکی از محصولات پرتقاضا و محبوب این روزها که هنگام طراحی های نمای برای همه قابل استفاده و مورد نیاز می باشد آجر نما نسوز طوسی می باشد که برخی شرکت های تولید کننده و بزرگ آن در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، قم و غیره قرار داشته و به تولید و توزیع این محصول با کیفیت مشغول می باشند.

برای خرید این محصول با ارسال رایگان، آجر نما طوسی اکوپوز را در گوگل سرچ کنید.

  • آجر نما سفید

ما خلاقیتی چشم نواز و نمایی زیبا را با برخی از خالص ترین و سفیدترین آجرهای نسوز موجود برای الهام بخشیدن به هر پروژه ای ارائه می دهیم. آجر نما نسوز سفید صدفی، سفید دانه دار، آجر سفید متمایل به طوسی، آجر سفید رندوم و آجر نسوز سفید سیمگون ظاهری تمیز و زیبا را ارائه می دهد. برخی از آجر نماها به رنگ سفید می باشند که یک فضای سفید و چشم نواز را تولید می نمایند و برخی دیگر مقادیر مختلفی از رنگ سفید را با رنگ های طبیعی مخلوط کرده اند تا ظاهری ظریف تر داشته باشند.

برای خرید این محصول با ارسال رایگان، آجر نما سفید اکوپوز را در گوگل سرچ کنید.

  • آجر نما قرمز انگلیسی

آجرنما نسوز انگلیسی در سالهای قدیم از انگلستان وارد ایران و ابتدا به آبادان وارد شد، به علت اینکه خاک منطقه انگلستان دارای آهن زیادی می باشد رنگ این آجرها قرمز است با طیفهای متفاوت از قرمز کمرنگ تا تیره و حتی آجر نما نسوز مشکی، از این نوع آجرها در نمای بیرونی ساختمان و یا نمای داخلی ساختمان مثلا نمای آجری پشت تلویزیون استفاده می گردد، همچنین این نوع نما برای استفاده داخلی از رستورانهای سنتی نیز استفاده می شود و ترکیب آن با آجر نما طوسی و آجر نما سفید صدفی فوق العاده زیبا خواهد شد.

برای خرید این محصول با ارسال رایگان، آجر نما قرمز انگلیسی اکوپوز را در گوگل سرچ کنید.

راه حل چیست ؟ فضای مجازی چه کمکی به ما کرده ؟

اگر از اول مقاله همراه ما بوده باشید متوجه این مسئله شدید که قصد ما، استفاده از بستر اینترنت در کاهش هزینه های مربوط به زندگی و ساخت و ساز است. شرکت ما با در دست داشتن شبکه تولید و توزیع گسترده مواد معدنی و صنعتی در حوزه ساختمان توانسته مصالح ساختمانی با کیفیت آجر نما نسوز را در اختیار مشتریان قرار دهد. با استفاده از فضای مجازی و حذف واسطه های این حوزه، قیمت ارائه شده به مشتری کاملا مورد رضایت آن ها واقع شده. همچنین برای رضایت هر چه بیشتر مشتری، هزینه های مربوط به ارسال و توزیع کاملا بر عهده ما خواهد بود و مشتریان می توانند با خرید اینترنتی آجر نما نسوز از سایت ecopozz.com تسهیلات ارسال رایگان را تجربه کنید و هزینه های ساخت و ساز ساختمانتان را تا حدودی کاهش دهید.

بی صبرانه منتظر تماس شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید