علی عیسایی بزرگ‌ترین سایت آموزش فروش، مذاکره و بیزینس کوچینگ

فروش مذاکره و بیزینس کوچینگ همیشه سه تا موضوع مهم در هر کسب و کاری است.

شما تو هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید و کاری انجام دهید این سه مورد نیاز دارید.

هر کسب و کاری نیاز دارد تا بتواند این سه گزینه را برای خود یاد بگیرد.

اما سوال مهم اینجاست که دقیقاً به چه روش هایی می توانیم این سه مهارت بزرگ را یاد بگیریم.

در این مقاله از سایت همیار سوشال قصد داریم یکی از بزرگ‌ترین سایتهایی که در این سه مهارت فعالیت می‌کند و به صورت رایگان به شما این سه مهارت را یاد میدهد را معرفی کنیم.

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چه سایتی این سه مهارت را به ما به صورت رایگان و پریمیوم یاد می دهد باید با این سه مهارت آشنا شوید.

مهارت فروش

شما در زمینه کسب و کارتان هر مهارتی را هم بلد باشید و به خوبی اجرا کنید هیچ کدام به اندازه مهارت فروش نمی‌تواند به شما کمک کند.

اگر در بقیه موارد کسب و کارتان مهارت های بسیار زیادی دارید بسیار عالی است اما اگر مهارت فروش را بلد نیستید هر چه زودتر باید این مهارت را یاد بگیرید.

درباره مهارت فروش مهارتی است که به شما کمک می کند تا مشتریان خود را متقاعد کنید که بتوانند از محصول شما خریداری و استفاده کنند.

شاید این مورد به ظاهر ساده و آسان باشد اما اصلا اینطوری نیست و وقتی که وارد این حوزه شوید تازه می فهمید که راه زیادی را پیش رو دارید.

مهارت فروش دارای تکنیک ها و کارهایی است که باعث می شود تا بتوانید مشتریان خود را متقاعد کنید و آنها به شما اعتماد داشته باشند.

خیلی ساده بگویم اگر که فروش نداشته باشید به زودی کسب‌وکار شما رو به ورشکستگی می رود.

در طول سالها خیلی از بیزینس ها را دیده ایم که بسیاری از مهارت ها را به خوبی پیاده کردند اما در مهارت فروش ضعیف بودند و همین موضوع باعث شد تا آنها خیلی سریع تسلیم شوند و و شکستگی را تجربه کنند.

همانطور که گفته شد فروش مهارت بسیار جذاب با تکنیکهای بالایی است که اگر بتوانی در مهارت فروشندگی تجربه زیادی را کسب کنید ‌توانید به درآمدهای بسیار بالایی از این حوزه یا حوضه دیگری دست پیدا کنید.

در ادامه به مهارت مذاکره می پردازیم.

مهارت مذاکره

موضوع کار یکی از مهارتهای که اگر آن را بتوانید به خوبی یاد بگیرید بخش زیادی از مهارت فروش را پیش گرفته اید.

درباره مذاکره گفت و گو بین حداقل دو یا چندین نفر است که به درآمدی یا موقعیتی ختم می شود.

اما سوال اینجاست که اگر وارد مذاکره‌ای شوید و بلد نباشید که چه کاری باید انجام دهید آیا شما آن قرار دادیم و موقعیت را از دست می‌دهید؟

جواب سوال بله است و شما خیلی راحت یک مذاکره‌ای که می توانستید پول زیادی را از آن به دست بیارید را از دست دادید.

برخی از چیزها بسیار ساده است است ولی در همین حین سادگی بسیار پیچیده به نظر می رسد.

شما خیلی راحت می توانید با یک سری از مهارت ها و یادگیری آن ها مذاکراتی را پیش ببرید و افراد مقابل خود را قانع کنید.

اما به خاطر اینکه این مهارت ها را بلد نیستید خیلی ساده آنها را از دست میدهید.

ادامه به مهارت بیزینس کوچینگ می‌پردازیم.

مهارت بیزینس کوچینگ

مهارت سوم و آخر بیزینس کوچینگ است که به شما کمک میکند تا راه پنج ساله را را در یک یا دو سال بروید.

این موضوع کاملاً نمادین بود اما اصل داستان دقیقا همین است که بیزینس کوچ این به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را از زوایای مختلف ببینید.

در اصل در حال حاضر تمامی بیزینس های موفق دنیا یک بیزینس کوچ را همراه خود داشتند و دارند.

اگر که قصد دارید تا در بیزینس خود به یک فرد موفق و یک بیزینس بسیار موفق تبدیل شوید کافی است یا مهارت بیزینس کوچ این را یاد بگیرید یا یک فردی که این مهارت را بلد است کمک بگیرید.

بیزینس کوچینگ یکی از مهارتهای است که مکمل مهارت های مذاکره و فروش است که اگر این سه مهارت را به خوبی یاد بگیرید در کنار هم می تواند برای کسب و کار شما معجزه به وجود بیاورد.

پس همیشه به یاد داشته باشید که باید این سه مهارت و و این افراد را همیشه در کسب و کار خود داشته باشید و آنها را نگه دارید.

در ادامه قصد داریم تا شما را با سایتی آشنا کنم که با استفاده از این سایت می توانید هم به صورت رایگان و هم به صورت پریمیوم سه مهارت فروش، مذاکره و بیزینس کوچینگ را یاد بگیرید.

Picture 1102640874

سایت آموزشی علی عیسایی

سایت آموزشی علی عیسایی در سه بخش آموزش فروش، آموزش مذاکره و آموزش بیزینس کوچینگ فعالیت می کند.

اگر شما قصد دارید این سه مهارت را به صورت رایگان و پریمیوم یاد بگیرید کافی است به این سایت مراجعه کنید.

سایت علی عیسایی – aliesaei.com به سایت همیارسوشال کمک بسیار زیادی کرده است و امیدوارم که به شما عزیزان بتواند این کمک را کند.

این سایت توسط جناب آقای عیسایی که متخصص فروش و مذاکره بودند تاسیس و توسط مجموعه کافه وردپرس طراحی شده است.

حرف آخر

در آخر اینکه اگر قصد دارید تا در کار خود یک حرفه ای شناخته شوید کافی است به جز مهارتی که در حال فعالیت آن هستید سه مهارت بیزینس کوچینگ، فروش و مذاکره را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید تا بتوانید به یکی از بهترین اشخاص حوزه خود شناخته شوید. در این مقاله از سایت همیارسوشال به معرفی یک سایت که کمک زیادی به ما کرده است پرداختیم که امیدوار بتوانند به شما عزیزان و بیزینستان کمک زیادی کنند.

ممنون که تا به اینجا مقاله همراه سایت ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید