یکی از شناخته شده‌ترین برندها در جهان، سامسونگ نام دارد که تقریبا کل جهان آن را با نام نمایندگی تلویزیون سامسونگ می‌شناسند. خدماتی که این مرکز به مشتریان ارائه می‌دهد زبانزد خاص و عام است و تقریبا 99 درصد کاربران از این مجموعه راضی هستند. مردم زیادی در جهان طرفدار برند Samsung می‌باشند که گوشی‌های همراه و تلویزیون‌های این برند محبوبیت بیشتری میان مردم دارند. طبیعتا هر وسیله‌ی الکترونیکی و برقی که مدت طولانی از آن استفاده شود، دچار خرابی‌های احتمالی خواهد شد. ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر تلویزیون‌تان به هر دلیلی دچار آسیب‌هایی شد، دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ بسپارید تا در کمترین زمان بهترین خدمات را دریافت نمایید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های پیشرو در زمینه‌ی تعمیرات محصولات Samsung است. مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ همزمان با ورود اولین تلویزیون‌ها در بازار فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه شناخته شده در طی سال‌های اخیر بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان را در زمینه‌ی تعمیرات استخدام کرده است تا باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

سالیان درازی‌ست که تقریبا 90 درصد مردم طرفدار سیستم‌های صوتی تصویری این برند شناخته شده هستند و با نام نمایندگی تلویزیون سامسونگ آشنا می‌باشند. کاربران در صورت بروز هرگونه مشکلی در دستگاه‌های خود، اولین انتخابشان، نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ است. این مجموعه تا به حال توانسته با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و کارشناسان باتجربه رضایت هزاران مشتری را در زمینه‌ی تعمیرات به دست آورد. برای بهره‌مند شدن از خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ به سایت Service-Samsung.irمراجعه نمایید.

معرفی بهترین نمایندگی تلویزیون سامسونگ در ایران

رایج‌ترین مشکلات تلویزیون‌های سامسونگ

سامسونگ جزو برندهای پرفروش در جهان است. بدون شک اگر قصد خرید لوازم خانگی دارید، Samsung می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. همانطور که می‌دانید هر وسیله‌ی برقی بعد از مدتی دچار خرابی‌هایی می‌شود که نیاز به تعمیر دارد. تعمیر تلویزیون سامسونگ یکی از بهترین مراکز جهت تعمیر وسایل معیوب شما می‌باشد؛ این مرکز در کمترین زمان و مناسب‌ترین هزینه مشکل تلویزیون شما را رفع می‌کند و بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

بررسی مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

قطعا برای شما پیش آمده که در حال تماشای تلویزیون هستید و دستگاه خاموش و دوباره روشن می‌شود. این مشکل جزو ایرادات متداول در تلویزیون LED سری 5 سامسونگ است. دلیل به وجود آمدن این مشکل، خرابی برد پاور می‌باشد؛ برد پاور نقش اصلی در روشن کردن تلویزیون را دارد و به تمام قطعات داخلی دستگاه ولت می‌رساند. بررسی و رفع این اختلال باید توسط کارشناسان زبردست نمایندگی تلویزیون سامسونگ صورت پذیرد. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در این زمینه بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. کارشناسان این مرکز با بهره‌گیری از قطعات اولیه باکیفیت، در صورت نیاز برد پاور دستگاه شما را تعویض می‌نماید و تلویزیون شما به کیفیت اولیه بازمی‌گردد.

تاخیر در روشن شدن تلویزیون سامسونگ

معمولا این ایراد مختص تلویزیون‌های ال سی دی برند سامسونگ است و علتش هم خرابی برد پاور می‌باشد. معمولا زمانی این اختلال در دستگاه‌ها رخ می‌دهد که به مدت طولانی از آن استفاده کرده باشید و آخرای عمرش باشد. زمانیکه چراغ استنبدبای تلویزیون شما شروع به چشمک زدن کند، یعنی مشکلی در برد پاور وجود دارد که باید توسط نیروهای متخصص رفع گردد. توجه فرمایید که هیچ‌گاه خودتان تعمیر دستگاه را به عهده نگیرید زیرا با انجام خطاهایی احتمالی، به قطعات دیگر نیز آسیب خواهید زد و متحمل هزینه‌های بیشتری خواهید شد. برای اینکار به نمایندگی تعمیرات سامسونگ با آدرس Service-Samsung.ir مراجعه نمایید و دستگاه خود را به آن‌ها بسپارید.

بررسی تاریک شدن تصویر توسط تعمیر تلویزیون سامسونگ

معمولا این مشکل در تلویزیون‌های LCD سری H برند سامسونگ به وجود می‌آید و علت اصلی آن مشکل در قطعه‌ی بک لایت می‌باشد. بک لایت صفحه‌ی بسیار نازک در پنل دستگاه است که متشکل از تعداد زیادی لامپ ال ای دی می‌باشد. این قطعه وظیفه‌ی نوردهی به تلویزیون را دارد و اگر مشکلی در آن به وجود آید دیگر تصویر از تلویزیون‌تان پخش نخواهد شد و یا شاهد لکه‌های تاریک و سیاه رنگ خواهید بود. این اختلال معمولا بسیار کم رخ می‌دهد مگر اینکه کاربران به مدت طولانی دستگاه خود را روشن بگذارند و یا ضربه‌ای به صفحه نمایش وارد شود.

پنل جزو حساس‌ترین بخش‌های تلویزیون است که باز کردن آن نیاز به دانش و تجهیزات پیشرفته دارد. بنابراین هرگز خودتان سعی نکنید تا پنل دستگاه را باز کنید و دست به تعمیر بزنید. این کار باید توسط تعمیرکاران متخصص صورت پذیرد. مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ این افتخار را دارد تا دستگاه شما را با باکیفیت‌ترین قطعات تعمیر نماید و لبخند رضایت را روی لبان شما بنشاند.

تاخیر در صدا و تصویر تلویزیون

اگر تلویزیون شما از نوع ال ای دی است و صدا دارد ولی تصویر ندارد، یعنی مشکل در بخش بک لایت دستگاه شما می‌باشد. همانطور که اشاره کردیم بک لایت دربرارنده‌ی مجموعه‌ای از لامپ‌های LED است که در درون پنل تلویزیون وجود دارد. زمانیکه این قطعه به هر دلیلی خراب می‌شود، باید پنل تلویزیون‌تان به طور کل باز شده و مشکل آن بررسی و رفع ایراد گردد. کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ با داشتن سابقه‌ای درخشان در این زمینه، می‌توانند خدماتی باکیفیت به شما ارائه دهند و از خسارات جانبی جلوگیری کنند.

اگر تلویزیون شما تصویر داشته باشد اما صدا نداشته باشد، ابتدایی‌ترین کاری که باید انجام دهید چک کردن بلندگوهای تلویزیون‌تان است. اگر بعد از گذشت زمانی متوجه شدید که همچنان دستگاه شما صدا ندارد، باید سراغ مین برد بروید و علت را بررسی کنید. شاید این سوال را بپرسید که قطعه‌ی مین برد چه عملکرد دارد؟ مطابق بررسی‌های کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ، مین برد همانند مغز انسان عمل می‌کند و تمامی دستوراتی که توسط کاربر با ریموت کنترل داده می‌شود را به قطعات دیگر انتقال می‌دهد. پس نتیجه می‌گیریم که جزو قطعات مهم تلویزیون به شمار می‌رود و بررسی و تعمیر آن را باید به نمایندگی تلویزیون سامسونگ بسپارید.

قطع شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ

گاهی اوقات برخی از کاربران به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ گزارش می‌کنند که دستگاه‌شان به صورت ناگهانی خاموش می‌شود. علت اصلی این مشکل خرابی برد تیکان می‌باشد. این ایراد در تلویزیون‌های LCD سامسونگ زیاد دیده می‌شود. گاهی اوقات این مشکل با تعویض برد تیکان توسط نیروهای متخصص تعمیر تلویزیون سامسونگ رفع و کیفیت دستگاه شما به حالت اولیه برمی‌گردد.

مرکز فروش تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران کلیه‌ی مدل‌های این محصول یعنی -تلویزیون سامسونگ- به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهد. افرادی که علاقه‌مند به تلویزیون‌های سامسونگ هستند می‌توانند به نمایندگی تلویزیون سامسونگ مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را با کمک مشاوران متخصص خریداری نمایند. قبل از خرید تلویزیون شاید فکر کنید که امری راحت است اما اینطور نیست. وقتی وارد نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ می‌شوید، با تنوع بالایی از محصولات مواجه خواهید شد و نمی‌دانید کدام مدل با نیاز شما منطبق است.

کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ، هنگام خرید کاربران، تخصصی‌ترین و کامل‌ترین اطلاعات را در اختیارشان قرار می‌دهند تا بدین وسیله آن‌ها بتوانند متناسب با نیاز خود بهترین و مقرون به صرفه‌ترین خرید را داشته باشند. یکی از دلایل موفقیت این نمایندگی، صبر و حوصله کارشناسان آن‌ها هنگام راهنمایی مشتریان است.

معرفی نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران، بهترین و تخصصی‌ترین خدمات را در زمینه‌ی تعمیر و بهینه‌سازی تلویزیون‌های برند سامسونگ به کاربران خود ارائه می‌دهد. تیمی که در این مرکز فعالیت دارند از برترین اساتید تعمیر انتخاب شده‌اند و بالاترین سطح دانش را دارند. مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ همواره در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و دوره دیده، روز به روز خود را بیشتر به استانداردهای جهانی نزدیک کرده و بتواند بهترین خدمات را با بالاترین سطح کیفی به مشتریانش ارائه دهد.

خدماتی که در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ ارائه می‌شود منحصر به مدل خاصی از دستگاه نیست وکلیه‌ی مدل‌ها اعم از LCD، LED، پلاسما، QLED و … را دربردارد. نمایندگی تلویزیون سامسونگ تمام خدمات تعمیرات خود را درب محل مشتری انجام می‌دهد تا از این طریق در وقت و هزینه‌ی کاربران خود صرفه‌جویی نماید. این یکی از بهترین خصوصیات این مجموعه است و شما می‌توانید با خیالی آسوده و در محل خود، دستگاه‌تان را به بهترین شیوه تعمیر نمایید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در جنوب تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در طی سال‌ها فعالیت خود همواره به فکر مشتریانش بوده است تا بدون دغدغه محصولات این برند را خریداری نمایند. به همین خاطر در تمامی قسمت‌های شهر از جمله جنوب تهران، شعبه‌ای را تاسیس نموده است تا کاربرانی که در مناطق جنوب کلان شهر تهران مانند شوش، مولوی، دروازه غار و … هستند، بتوانند از خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ بهره‌مند شوند. افراد ساکن در این مناطق می‌توانند به سایت Service-Samsung.ir مراجعه کرده و با تکنسین‌های این مجموعه تماس بگیرند تا در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام گردند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در جنوب تهران با داشتن تکنسین‌های متخصص، مشکل دستگاه شما را با تجهیزات پیشرفته بررسی کرده و با یافتن منشا اصلی این اختلال، به بهترین شکل تلویزیون‌تان را تعمیر می‌کنند. از آنجایی که کارشناسان این نمایندگی با تمامی مشکلات تلویزیون‌های سامسونگ آشنا هستند، می‌توانند دستگاه شما را در کمترین زمان تعمیر نمایند و رضایتتان را به دست آورند.

مرکز خدمات‌دهی سامسونگ در شمال تهران

این مرکز به ساکنان شمال تهران (زعفرانیه، فرشته، الهیه، جماران، قیطریه، دربند، جردن و …) نیز خدمات می‌دهد. اگر اختلالی در تلویزیون هوشمند شما به وجود آمد و شما ساکن این مناطق هستید می‌توانید با تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید تا دستگاه شما را به صورت حرفه‌ای تعمیر نمایند و رضایت شما را به دست آورند.

مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سامسونگ برای پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، بالا بردن سطح کیفی خدمات و به دست آوردن رضایت هزاران مشتری صورت می‌پذیرد. مدت زمان گارانتی معمولا به نوع محصول و تشخیص تعمیرکار بستگی دارد و غالبا بعد از اتمام تعمیر، به دارنده‌ی دستگاه اعلام می‌شود. مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ به این دلیل برای محصولات خود گارانتی در نظر گرفته که کاربران دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خود نداشته باشند و مطمئن باشند که در صورت به وجود آمدن اختلالی در تلویزیون، دستگاه معیوب با بالاترین کیفیت تعمیر شده و به کیفیت اولیه‌ی خود باز می‌گردد.

طبق توضیحات فوق اگر دستگاه شما توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران تعمیر شود و پس از تعمیر مجددا مشکلی برای آن پیش آید، می‌توانید مجددا با تکنسین‌های ما تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر نیاز مجدد به سرویس دستگاه ثبت نمایید. (توجه فرمایید این سرویس مجدد در صورتی انجام می‌شود که کارشناس تشخیص دهد دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اختلال پیش آمده پیرو تعمیراتی‌ست که پیش از این صورت گرفته است).

نمایندگی مرکزی سامسونگ

بخش مرکزی تلویزیون سامسونگ با ت.جه به سابقه‌ی درخشانی که در طی سال‌ها فعالیت خود دارد، توانسته بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات بعد از آن به مشتریان و کاربران خود ارائه دهد. بهره‌گیری از تجهیزات باکیفیت و چیره‌دستی کارشناسان نمایندگی تعمیرات سامسونگ، زمینه‌ای فراهم کرده تا مشتریان با خیالی آسوده دستگاه خود را به آن‌ها بسپارند و در کمترین زمان، بهترین خدمات را دریافت نمایند. کارشناسان این مرکز با کلیه‌ی مشکلات تلویزیون‌های سامسونگ اشراف کامل دارند و هر اختلال به وجود آمده در دستگاه مشتری را بدون کوچک‌ترین تعللی رفع می‌نمایند. تنها کافی است به آدرس سایت Service-Samsung.irمراجعه کنید و با برقراری ارتباط با تکنسین‌های مربوطه، مشکل دستگاه خود را رفع کنید. هدف اصلی این مجموعه کسب لبخند رضایت شماست.

شعبه‌های نمایندگی تلویزیون سامسونگ در اطراف تهران

نمایندگی تعمیرات سامسونگ به ساکنین حومه تهران هم خدمات می‌دهد. این مرکز در اطراف تهران در خدمت مشتریانی‌ست که در مناطقی اعم از ورامین، پیشوا، پاکدشت، شهر روی، اندیشه و … سکونت دارند. در صورتی که دستگاه شما دچار مشکلاتی شود و در همین مناطق ساکن باشید می‌توانید با تماس به این مرکز، از کارشناسان دوره دیده درخواست کمک کنید. تکنسین‌ها در کمترین زمان به محل مورد نظر اعزام می‌شوند و با بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین قطعات، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند.

سخن پایانی

سامسونگ جزو برترین برندهای شناخته شده در جهان است. این مرکز برای اینکه کاربران بدون دغدغه‌ی داشتن خدمات پس از فروش محصولاتش را خریداری کنند شعبه‌های زیادی جهت تعمیر دستگاه‌های معیوب در تهران تاسیس نمود. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ با داشتن نیروهای متخصص، در کمترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. تلویزیون سامسونگ انواع گوناگونی دارد که هر کدام از آن‌ها در صورت خرابی نیاز به دانش تخصصی جهت رفع مشکل پیش آمده دارند، نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ، تکنسین‌هایی دارد که می‌توانند هرگونه اختلال پیش آمده را رفع نمایند و لبخند رضایت را به لبان مشتریانش بنشاند.

دیدگاهتان را بنویسید