در تهران نیز مانند بسیاری از شهرهای کشور مناطق بکر و سر سبزی وجود دارد که بسیاری از افراد مایل به ساخت و ساز خانه در آن هستند. اما با توجه به بالا بودن هزینه های ساخت و ساز ساختمان ها روی آوردن به خرید خانه های پیش ساخته در تهران یک جایگزین ایده آل می باشد. هنگامی که بخش های مختلف یک ساختمان از قبل و در مکان دیگری ساخته شود سپس به محل مورد استفاده منتقل شده و مونتاژ گردد به آن خانه پیش ساخته گفته می شود. با توجه به قیمت پایین این سازه ها نسبت به دیگر انواع سازه و نیز تنوع بالای در طراحی و امکان جابه‌جایی این روزها با طرفداران زیادی مواجه شده و در بخش های زیادی از زندگی روزمره به کار گرفته می شوند. از مکانی برای زندگی اعضای خانواده گرفته تا ویلا های مجلل و تفرجگاه های توریستی و یا گلخانه از این سازه های پیش ساخته استفاده می شود. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی در این عرصه مشغول به فعالیت هستند.

در این میان خانه گنبدی نیز با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و سازگار با اقلیم تهران نسل جدیدی از خانه ها در تهران و سایر شهرها می باشد که به دلیل ساختار گنبد طرفداران بسیاری را برای خود داشته است. از طرفی به خاطر ویژگی جابه جا شدن خانه های پیش ساخته در بسیاری از کاربری ها به ویژه در کلان شهری مانند تهران که هزینه های ساخت و ساز سرسام آور است خرید و تهیه یک چنین سازه ای می تواند بسیار مفید تر و با صرفه ی اقتصادی باشد.

معرفی نسل جدیدی از خانه ها در تهران

خانه پیش ساخته بتنی نوع دیگری از خانه های پیش ساخته می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. در ساخت خانه پیش ساخته بتنی ابتدا مصالح و قالب های مورد نیاز آماده می شود و سپس سازه های مورد نظر آرمارتور بندی خواهند شد. از این رو ساخت این نوع از سازها باید در کارخانه ها و کارگاه های تخصصی انجام شود. بعد از انجام مراحل آرماتور بندی و قالب گیری درون قالب ها بتن ریزی می شود. بعد از اینکه این بتن درون قالب ها به استحکام مناسبی رسیدند قالب ها برداشته خواهند شد. این کار موجب می شود تا قالب ها از استحکام بیشتری برخوردار شوند. پس از پایان عمل قالب برداری سازه های خانه پیش ساخته بتنی آماده هستند تا از آن ها در ساخت و ساز استفاده شود.

قیمت خانه ها ی پیش ساخته

برآورد  قیمت خانه پیش ساخته کار چندان آسانی نیست. زیرا فاکتورهایی بسیار زیادی در تعیین این قیمت موثر هستند. بسیاری از این فاکتورها از یک سفارش به سفارش دیگر تغییر می کند. اما می توانیم به عوامل تاثیر گذار و مهم در قیمت این نوع از سازه ها اشاره کنیم. یکی از اصلی ترین عوامل متراژ خانه ی پیش ساخته ای است که قرار است ساخته شود. قطعا متراژ بالاتر نیاز به هزینه ی بالاتری نیز دارد. از دیگر عوامل موثر در این زمینه نوع و کیفیت مصالحی است که در ساخت خانه ی پیش ساخته مورد استفاده قرار خواهد گرفت. امکاناتی نظیر محصولات گرمایشی و سرمایشی تعبیه شده در این خانه ها نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت خانه پیش ساخته می باشند. چنانچه امکانات دیگری نیز در طراحی اولیه در نظر گرفته شده باشد روی هزینه ی نهایی محاسبه خواهد شد.

امروزه تعداد محدودی از شرکت ها در ایران به ساخت خانه پیش ساخته پرداخته اند که در این بین شرکت ایگلو ویلا با داشتن پروانه ثبت اختراع، از شرکت های پیشرو در خصوص طراحی و ساخت خانه های پیش ساخته است که توجهات بسیار زیادی نسبت به ساخته های خود اعمال می کند. همین موضوع باعث تفاوت زیادی کیفی کارهای این شرکت نسبت به دیگر برندها شده است. خانه گنبدی ایگلوویلا در جهان ثبت اختراع شده است. مزیت های زیاد خرید خانه پیش ساخته از ایگلو ویلا باعث شده است تا به سرعت به برندی قدرتمند و بزرگ در این عرصه تبدیل شود.

جهت ثبت سفارش و یا مشاوره در زمینه خانه پیش ساخته ایگلو ویلا با شماره 09123107670 تماس بگیرید

خرید خانه ی پیش ساخته

چنانچه شما نیز از علاقه مندان به خرید خانه پیش ساخته هستید برای این منظور ابتدا باید نوع سازه ی خانه ی خود را انتخاب نمایید. بهتر است سازه ای که با شرایط اقلیمی منقطه ی شما سازگاری بیشتری دارد را برگزینید. در مرحله ی بعد باید میزان بودجه ای که به این منظور می توانید صرف کنید را برآورد کنید. البته به علت تنوع بالایی که این نوع سازه دارد با هر بودجه ای احتمالا قادر به خرید خانه ی پیش ساخته خواهید بود. در انتها با کارشناسان و متخصصین در زمینه ی ساخت خانه های پیش ساخته تماس گرفته و از مشاوره های آنان نیز بهره مند شوید.

گروه ایلگو ویلا یکی از موفق ترین ها در زمینه ی ساخت خانه های پیش ساخته به ویژه خانه گنبدی است که آماده ی ارائه ی مشاوره های لازم و ساخت خانه های پیش ساخته مطابق با سلیقه و بودجه ی شماست.

بی شک با خرید خانه پیش ساخته همچون خرید خانه، طلا، دلار ضرر نخواهید کرد چرا که این سبک از خانه ها نیز به دلیل افزایش قیمت مصالح با گذشت زمان با ارزش تر و گران تر می شوند. جهت ثبت سفارش و یا مشاوره در زمینه خانه های گنبدی ایگلو ویلا با شماره 09123107670 تماس بگیرید.

چرا خانه پیش ساخته  بخریم؟

با توجه به اینکه در این خانه ها زمین خریداری نمیشود و فقط قیمت مصالح استفاده شده را میدهید قیمت بسیار ارزان تر از خانه معمولی می باشد اما علاوه بر این مورد داری مزیت های دیگری نیز می باشد که عبارتند از:

  • عایق گرما
  • عایق صوت
  • ضد زلزله
  • قیمت پایین تر
  • قابلیت استفاده چندباره از مصالح
  • هزینه نگهداری پایین
  • قابلیت جابه‌جایی

 این ویژگی ها در سازه های پیش ساخته گنبدی نمود بیشتری پیدا خواهند کرد. ایگلو ویلا با ثبت اختراع خانه های پیش ساخته گنبدی یا به اصطلاح اسکیمویی در گروه پیشگامان این عرصه به شمار می رود. قیمت خانه پیش ساخته گنبدی در شرکت ایگلوویلا نسبت به دیگر انواع این سازه به دلیل استفاده از مصالح ترکیبی و قیمت دهی منصفانه توسط مدیر مجموعه ارزان تر بوده و به همین دلیل با استقبال بیشتری نیز مواجه شده است. البته لازم به ذکر است که کیفیت بنا و امکانات آن در سطح مطلوب و ایده آلی قرار دارد و به هیچ وجه این قیمت پایین بر روی کیفیت بنا تاثیر گذار نخواهد بود. با خرید خانه پیش ساخته هیچ وقت ضرر نمیکنید چرا که مصالح روز به روز گرانتر شده و ارزش خانه شما بیشتر میشود.

در این مقاله در مورد نسل جدیدی از خانه ها در تهران گفته شد

این سازه ها از نظر تکنولوژی و فناوری های به کار رفته بسیار مدرن و به روز هستند. مصالح متراژ و طراحی صورت گرفته برای این خانه ها اثر مستقیمی بر قیمت سازه خواهد داشت. بنابراین برای انتخاب یک گزینه ارزان قیمت از سازه های پیش ساخته به این موارد توجه ویژه ای باید داشته باشید.

منبع: https://igloo-villa.org

برچسب ها: خانه پیش ساخته – خرید خانه پیش ساخته – خانه پیش ساخته ایگلو ویلا – ایگلوویلا – خانه گنبدی – خانه پیش ساخته در تهران

دیدگاهتان را بنویسید