در سال 2021، فیس بوک به متا تغییر نام داد، که اکنون به عنوان شرکت مادر فیس بوک عمل می کند و بر اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر نظارت دارد. این چهار برنامه به عنوان خانواده برنامه های متا شناخته می شوند.

برای بازاریابان، این بدان معنی است که فیس بوک اکنون خود را به عنوان بخشی از مجموعه ای از برنامه ها در نظر می گیرد، اما این دلیلی نیست که به جزئیات چیزی که واقعاً فیس بوک را وادار می کند توجه نکنید.

برای یافتن اطلاعات جمعیتی ضروری فیس بوک که برای بازاریابان رسانه های اجتماعی در سال 2022 اهمیت دارد، ادامه دهید.

گزارش کامل دیجیتال 2022 را دانلود کنید– که شامل داده‌های رفتار آنلاین از 220 کشور می‌شود – برای اینکه یاد بگیرید تلاش‌های بازاریابی اجتماعی خود را کجا متمرکز کنید و چگونه مخاطبان خود را بهتر هدف قرار دهید.

19 آمار جمعیتی کاربران فیس بوک که باید در سال 2022 بدانید

مجموع درآمد متا 117.9 میلیارد دلار است

بد نیست برای شرکتی که در اتاق خواب خوابگاه هاروارد راه اندازی شده است! 115.6 میلیارد دلار از این درآمد از خانواده برنامه های متا به دست آمده است.

متا که تنها به داشتن برخی از بزرگترین اپلیکیشن‌های جهان راضی نیست، سرمایه‌گذاری زیادی روی Reality Labs، کسب‌وکاری متعلق به Meta که سخت‌افزار و نرم‌افزار واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را تولید می‌کند، انجام می‌دهد. در سال 2021، 2.2 میلیارد دلار از درآمد سال 2021 متا از این بخش از شرکت حاصل شد.

درآمد متا از سال 2011 تا کنون 3086 درصد افزایش یافته است

این شرکت که هنوز در سال 2011 با نام فیس بوک شناخته می شود، از زمانی که افراد را در لیست دوستان شما قرار می داد، به شدت رشد کرده است. از آن زمان، درآمد فیس بوک/متا با رشد شگفت انگیز 3086 درصدی از 3.7 میلیارد دلار به 117.9 میلیارد دلار رسیده است.

در سه ماهه چهارم 2021، 15 میلیارد دلار از درآمد تبلیغات متا از ایالات متحده و کانادا حاصل شد.

کرچینگ! 8.1 میلیارد دلار دیگر از اروپا، 6.1 میلیارد دلار از منطقه آسیا و اقیانوسیه و 3.2 میلیارد دلار از سایر نقاط جهان تامین شده است. زمانی که در حال ایجاد کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک هستید باید به آن فکر کنید.


درآمد متا تبلیغات بر اساس جغرافیای کاربر به میلیون ها

منبع: متا

روزانه 2.82 میلیارد نفر وارد خانواده برنامه های متا می شوند

بله، این شامل فیس بوک نیز می شود، و این تعداد تنها سه ماهه افزایش یافته است زیرا افراد بیشتری ارزش پیمایش در فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر را پیدا می کنند.


نمودار افراد فعال روزانه خانواده (DAP)

منبع: متا

آسیا و اقیانوسیه بیشترین تعداد کاربران فعال روزانه فیس بوک (DAU) را دارد.

در سه ماهه چهارم 2021، 806 میلیون نفر در آن منطقه به فیس بوک وارد شدند. در اروپا، 309 میلیون نفر روزانه حساب فیس بوک خود را چک می کنند و 195 میلیون نفر در ایالات متحده و کانادا همین کار را انجام می دهند.

متوسط ​​درآمد جهانی هر کاربر در فیس بوک 11.57 دلار است

میانگین درآمد هر کاربر (ARPU) یک معیار مهم است زیرا به فیس بوک می گوید که چقدر از کاربران خود درآمد کسب می کنند. در سال 2021، ARPU فیس بوک در مقایسه با سال 2020، 15.7 درصد رشد کرد.

در سه ماهه چهارم 2021، ARPU فیس بوک در ایالات متحده و کانادا بالاترین میزان درآمد را داشت و میانگین درآمد هر کاربر از فیس بوک 60.57 دلار بود. برعکس، جمعیتی با کمترین ARPU، آسیا و اقیانوسیه با 4.89 دلار بود.

جالب اینجاست که آسیا و اقیانوسیه بیشترین تعداد افرادی را دارد که وارد فیس بوک می شوند، اما این شرکت کمترین میزان درآمد را از این آمار جمعیتی به دست می آورد.

اگر از فیس‌بوک استفاده می‌کنید، احتمالاً از سایر برنامه‌های Meta’s Family استفاده می‌کنید

کاربران فیس بوک دوست دارند با سایر برنامه های متا در خانواده خود درگیر شوند.

  • 74.7 درصد از کاربران فیس بوک نیز از یوتیوب استفاده می کنند
  • 72.2 درصد از کاربران فیس بوک نیز از واتس اپ استفاده می کنند
  • 78.1 درصد از کاربران فیس بوک نیز از اینستاگرام استفاده می کنند

در تحقیقات خود، ما همچنین دریافتیم که کاربران فیس‌بوک کمترین احتمال را دارند که از TikTok و Snapchat نیز استفاده کنند، دو پلتفرم که عموماً مخاطبان جوان‌تری را جذب می‌کنند.

فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی برای مردان و زنان 35 تا 44 ساله است

درست است. هزاره های مسن نمی توانند از فیس بوک سیر شوند. این جمعیت به احتمال زیاد اولین پذیرندگان فیس بوک در دنیای پس از مای اسپیس بوده اند و همچنان که بزرگ شده اند از این پلت فرم استفاده کرده و از آن حمایت می کنند.

فیس بوک در بین زنان 16 تا 24 ساله کمترین محبوبیت را دارد، به طوری که تنها 7.3 درصد از زنان مورد بررسی پلت فرم رسانه های اجتماعی را به عنوان مورد علاقه خود فهرست کرده اند.

56.6 درصد از مخاطبان تبلیغات فیس بوک را مردان تشکیل می دهند

در مورد جمعیت مردان و زنان، لازم به ذکر است که بیش از نیمی از مخاطبان تبلیغات فیس بوک را مردان تشکیل می دهند و زنان 43.4 درصد از جمعیت تبلیغاتی فیس بوک را تشکیل می دهند.


نمای کلی مخاطبان تبلیغات فیس بوک

منبع: Hootsuite Digital Trends Report

70 درصد از بزرگسالان ایالات متحده از فیس بوک استفاده می کنند

طبق تحقیقات Pew، هیچ پلتفرم بزرگ دیگری به این حجم از استفاده نمی رسد، به جز یوتیوب که 80 درصد آمریکایی ها از آن استفاده می کنند.

49 درصد از آمریکایی ها می گویند که چندین بار در روز از پلت فرم رسانه های اجتماعی بازدید می کنند

بازدیدهای مکرر برابر با شانس بیشتری برای دیدن یک کمپین تبلیغاتی است که محرک قابل توجهی در درآمد رو به رشد فیس بوک است.

در زندگی خود به نکات بازاریابی فیسبوک بیشتری نیاز دارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. 39 آمار فیسبوک که برای بازاریابان در سال 2022 مهم است را بررسی کنید.

استفاده از فیس بوک بین دموکرات ها و جمهوری خواهان یک شکاف است

۷۲ درصد از دموکرات‌ها و ۶۸ درصد از جمهوری‌خواهان از فیس‌بوک استفاده می‌کنند و دموکرات‌ها بیشتر از دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام (۴۰ درصد)، توییتر (۳۲ درصد) و واتس‌اپ (۳۰ درصد) استفاده می‌کنند.

برای مقاصد بازاریابی، این بدان معناست که جمعیت لیبرال ممکن است در فناوری اطلاعات بیشتری داشته باشد و در مقایسه با همتایان محافظه‌کارتر خود در مکان‌های آنلاین بیشتری به آن دسترسی داشته باشید.


دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان از بسیاری از پلتفرم ها از جمله اینستاگرام و توییتر استفاده می کنند، اما اشتراک های مشابه می گویند که از فیس بوک استفاده می کنند

منبع: مرکز تحقیقات پیو

مردان 25 تا 34 ساله بیشترین سهم تبلیغات را در فیس بوک دارند

اگر به دنبال اجرای کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک هستید، باید دقیقا بدانید که کمپین ها را برای چه کسانی هدف قرار دهید و مردان بین 25 تا 34 سال 18.4 درصد از مخاطبان تبلیغات فیس بوک را تشکیل می دهند. زنان در همان گروه سنی 12.6 درصد را تشکیل می دهند.

جمعیتی که کمترین میزان دسترسی به تبلیغات را دارند، مردان و زنان 13 تا 17 ساله و سالمندان بالای 65 سال هستند.


پروفایل مخاطبان تبلیغاتی فیسبوک

منبع: Hootsuite Digital Trends Report

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات فیس بوک هستید، به نحوه تبلیغ در فیس بوک بروید: راهنمای کامل تبلیغات فیس بوک برای سال 2021.

هند کشوری است که بیشترین دامنه تبلیغات را دارد

پس از آن آمریکا، اندونزی، برزیل و مکزیک قرار دارند. اولین کشور اروپایی در این فهرست بریتانیا و سپس ترکیه و فرانسه است.

در هند، تبلیغات فیس بوک به 30.1 درصد از جمعیت بالای 13 سال می رسد و در ایالات متحده، تبلیغات به 63.7 درصد از همان گروه سنی می رسد.

اپلیکیشن فیسبوک در طول سال 2021، 47 میلیون بار در آمریکا دانلود شده است

این میزان نسبت به سال های گذشته 11 درصد کاهش داشته است. فیس‌بوک چهارمین اپلیکیشن محبوب بود که توسط اسنپ‌چت، اینستاگرام و تیک‌توک به رتبه‌های برتر یعنی همه اپلیکیشن‌های ویدئو محور شکست خورد.

آیا به همین دلیل است که فیس بوک اخیراً حلقه های فیس بوک را در 150 کشور معرفی کرده است؟

برای بازاریابان، سیگنال‌های مستمری وجود دارد که آینده رسانه‌های اجتماعی ویدیو است. ظهور TikTok و Reels در هر دو IG و Facebook به تأیید این واقعیت کمک می کند.


10 برنامه برتر شبکه های اجتماعی تلفن همراه ایالات متحده که بر اساس بارگیری در سال 2021 رتبه بندی شده اند

منبع: eMarketer

بیش از 1 میلیارد نفر از فیس بوک بازار استفاده می کنند

خداحافظ، کریگزلیست! سلام فیسبوک مارکت. عنصر خرید و فروش فیس بوک از زمان راه اندازی آن در سال 2016 رشد قابل توجهی داشته است و اکنون بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

بیش از 250 میلیون فروشگاه در فروشگاه های فیس بوک وجود دارد

فیس بوک در حال حرکت در دنیای تجارت الکترونیک است و Shops را در سال 2020 راه اندازی کرد و به پایگاه کاربری خود به یک چهارم میلیارد فروشگاه دسترسی داشت. خرید در فیس بوک رایج تر می شود و به طور متوسط ​​یک میلیون نفر به صورت ماهانه از فروشگاه های فیس بوک استفاده می کنند.

فیس بوک 6.5 میلیارد حساب جعلی را در سال 2021 حذف کرد

باید آن هرزنامه را به نحوی متوقف کرد!

قلدری و آزار و اذیت در پلت فرم در حال کاهش است

رسانه‌های اجتماعی جایی برای ایجاد احساس بدی در دیگران نسبت به خود نیستند. عادت زنانه.

خوشبختانه، به نظر می رسد متا قلدری و آزار و اذیت را جدی می گیرد و گزارش می دهد که از هر 10000 بازدید محتوا، حدود 10 تا 11 بازدید حاوی قلدری است. این شرکت همچنین گزارش داد که در سال 2021، آنها در مورد بیش از 34 میلیون پست اقدام کردند که برخلاف استانداردهای جامعه و مستندات خط مشی آنها بود.

با استفاده از Hootsuite حضور فیسبوک خود را در کنار سایر کانال های رسانه اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌های برند را برنامه‌ریزی کنید، ویدیو را به اشتراک بگذارید، مخاطبان خود را درگیر کنید و تأثیر تلاش‌های خود را بسنجید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

به راحتی صفحه فیس بوک خود (+ سایر حساب های رسانه های اجتماعی) را مدیریت کنید و با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید. برنامه ریزی کنید، درگیر شوید، تجزیه و تحلیل کنید، اجرا کنید.

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید