وقتی به دنبال یک رستوران جدید، آرایشگر سگ یا هر چیز دیگری هستید، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ البته گوگلش کن اما چگونه آن مشاغل در آنجا ظاهر می شوند؟ پاسخ: با ایجاد یک نمایه رایگان کسب و کار Google (که قبلاً به عنوان Google My Business شناخته می شد).

چرا نمایه کسب و کار گوگل اینقدر قدرتمند است؟ ساده است:

  • وقتی مشتریان به طور فعال برای کسب و کاری مانند شما جستجو می کنند، نمایه شما را می بینند.
  • مشتریان می‌توانند به سرعت از عکس‌ها، نظرات و به‌روزرسانی‌های شما احساس برند شما را پیدا کنند.
  • به روز نگه داشتن نمایه شما یک سرمایه گذاری کم زمان با بازدهی بزرگ است: مشتریان بیشتر.

در حالی که سایرین در حال مبارزه برای بازدید در اینستاگرام یا فیس بوک هستند، مشتریان بالقوه هنگامی که به دنبال کسب و کار هستند نمایه شما را می بینند. همین الان، که احتمالاً به این معنی است که آنها می خواهند با شما خرید یا رزرو کنند همین الان. نمایه GMB شما اطلاعات اضافی مورد نیاز برای انتخاب شما را به آنها می دهد همین الان.

به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که برای ایجاد آسان پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» برنده مشتری بدانید، از جمله مواردی که باید پست کنید، چه زمانی پست کنید، و از دام‌هایی که باید اجتناب کنید، بدانید.

جایزه: یک الگوی استراتژی رسانه اجتماعی رایگان دریافت کنید به سرعت و به راحتی استراتژی خود را برنامه ریزی کنید. همچنین از آن برای پیگیری نتایج و ارائه طرح به رئیس، هم تیمی ها و مشتریان خود استفاده کنید.

پست Google برای کسب و کار من چیست؟

پست «Google برای کسب‌وکار من» به‌روزرسانی‌ای است که می‌تواند به نمایه کسب‌وکار Google یک کسب‌وکار اضافه شود. این می تواند شامل متن (حداکثر 1500 کاراکتر)، عکس، فیلم، پیشنهادات، فهرست های تجارت الکترونیک و موارد دیگر باشد. پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» در کنار سایر اطلاعات نمایه و نظرات در نتایج جستجو در جستجوی Google و نقشه‌ها نشان داده می‌شوند.

نمونه ای از متن و عکس نوشته شده توسط یک استودیوی یوگا:

نمونه ای از پست Google برای کسب و کار من

6 نوع پست برای همه مشاغل موجود است:

  1. به روز رسانی ها
  2. عکس ها
  3. بررسی ها
  4. ارائه می دهد
  5. مناسبت ها
  6. سوالات متداول

سه نوع پست اضافی برای انواع خاصی از مشاغل موجود است:

  1. منو، برای رستوران
  2. خدمات
  3. محصولات، برای تجارت الکترونیک

آیا پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» رایگان هستند؟

بله همه چیز از پر کردن نمایه خود و افزودن کسب و کار خود به Google Maps تا ایجاد پست 100٪ رایگان است.

آیا پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» برای شرکت من مناسب است؟

همچنین بله

به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که دارای مکان‌های آجری هستند، نمایه کسب‌وکار Google غیرقابل مذاکره است. شکی وجود ندارد که گوگل یکی از بهترین راه‌های مشتریان برای یافتن شماست، بنابراین تمرکز بر سئوی محلی و بهینه‌سازی حضور شما در آنجا منطقی است.

به علاوه، آیا من اشاره کردم که رایگان است؟ راهی رایگان برای دریافت ترافیک رایگان بیشتر از جایی که 88 درصد از افرادی که در جستجوی یک کسب و کار محلی هستند، ظرف یک هفته از فروشگاه بازدید می کنند؟ Mmkay، خیلی شیرین به نظر می رسد.

TL;DR: باید در نمایه کسب و کار Google خود پست کنید. کار می کند. مشتریان آن را دوست دارند، ربات های سئو آن را دوست دارند، همه آن را دوست دارند. انجام دهید.

اندازه تصویر پست Google برای کسب و کار من

استفاده از اندازه های صحیح تصویر برای هر پلتفرم اجتماعی و کانال بازاریابی نشان می دهد که به برند خود اهمیت می دهید و آن را ثابت نگه می دارید.

در حالی که گوگل با هر اندازه یا نسبت تصویری که آپلود می کنید مناسب است، بهتر است عکس ها یا ویدیوها را با نسبت تصویر 4:3 آپلود کنید. یا حداقل موضوع اصلی خود را در مرکز قرار دهید. با این کار هر گونه کشت به حداقل می رسد.

آپلود عکس های بزرگتر از 1200 پیکسل نیز توصیه نمی شود زیرا به نظر می رسد گوگل آنها را فشرده می کند و در نتیجه تصاویر مبهم ایجاد می کند. این ممکن است با به روز رسانی های بعدی الگوریتم تغییر کند.

فرمت تصویر: JPG یا PNG

نسبت تصویر: 4:3

اندازه عکس: 1200px x 900px توصیه می شود (حداقل 480px x 270px)، حداکثر تا 5 مگابایت هر کدام

مشخصات ویدئو: حداقل وضوح 720p، حداکثر 30 ثانیه طول و 75 مگابایت در هر ویدیو

چگونه یک پست Google My Business ایجاد کنیم

مرحله 1: نوع پست خود را تعیین کنید

آیا به‌روزرسانی، ویدیو، منوی خود را تغییر می‌دهید، سرویسی اضافه می‌کنید یا پیشنهادی را راه‌اندازی می‌کنید؟ برای مشاهده گزینه‌های موجود، وارد داشبورد Google My Business خود شوید و کلیک کنید نوشته ها در ناوبری

برخی از انواع پست‌ها، مانند منوها، به دسته‌های خاصی از مشاغل محدود می‌شوند.

قبل از شروع نوشتن، هدف و هدف پست خود و اینکه کجا در استراتژی محتوای اجتماعی شما قرار می گیرد، تعیین کنید. یه این سوالات پاسخ دهید:

  • آیا این پست محصول یا خدمات جدیدی را تبلیغ می کند؟
  • آیا در تلاش برای بازگرداندن مشتریان قدیمی یا فعلی یا یافتن مشتریان جدید هستید؟
  • چگونه توجه مشتری ایده آل خود را جلب خواهید کرد؟

هنوز مطمئن نیستید چه چیزی را پست کنید؟ از کیت بازاریابی گوگل برای ایجاد یک تصویر گرافیکی از یک بررسی و به اشتراک گذاری آن استفاده کنید. می‌توانید با این موارد نیز خلاق باشید: یک دسته چاپ کنید و یک دیوار بررسی در مغازه خود بسازید یا آنها را در ویترین خود نمایش دهید.

الگوهای Google برای پست‌های «Google برای کسب‌وکار من».

منبع

مرحله 2: پست خود را بنویسید

به اندازه کافی ساده، درست است؟ درست است که ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی به سختی جراحی مغز و اعصاب نیست، اما راه هایی برای آسان تر کردن آن وجود دارد.

این نکات مخصوصاً برای پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» است و نه دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی:

انجام دادن:

  • پست خود را کوتاه نگه دارید شما محدودیت 1500 کاراکتری دارید اما نیازی به حداکثر کردن آن نیست. مشتریان به دنبال پاسخ یا اطلاعات سریع در Google هستند، نه یک قطعه عمیق.
  • شامل یک تصویر بصری به عکس ها یا ویدیوهای مکان یا محصولات خود بچسبید. اینفوگرافیک ها را برای دیگر پلتفرم های اجتماعی خود بگذارید.
  • از رایگان گوگل استفاده کنید دارایی های کیت بازاریابی اگر هنوز هیچ عکس عالی ندارید. در حالی که بهترین بصری برای استفاده، یک عکس واقعی است، اما اگر عکسی ندارید، این می تواند منبع خوبی باشد و برای همراهی با یک رویداد یا پست پیشنهادی.
  • دکمه CTA خود را سفارشی کنید. می‌توانید در هر پست «Google برای کسب‌وکار من» پیوندی به صفحه فرود، کد کوپن، وب‌سایت یا صفحه محصول خود اضافه کنید. به‌طور پیش‌فرض، دکمه CTA می‌گوید «بیشتر بیاموزید»، اما می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف، از جمله «ثبت‌نام»، «اکنون سفارش دهید»، «رزرو» و موارد دیگر، یکی را انتخاب کنید.
  • پیشنهادات خود را با پیوندهای UTM دنبال کنید. افزودن پارامترهای UTM به پیوندهای پیشنهادی شما، عملکرد کمپین را برای بهینه سازی پیشنهادات آینده دنبال می کند.

نکن:

  • از هشتگ ها استفاده کنید. آنها به شما کمک نمی کنند رتبه بالاتری داشته باشید. آنها فقط پست شما را به هم می ریزند.
  • با سیاست‌های محتوای سخت‌گیرانه Google مخالفت کنید. در حالی که موضع گیری در مورد مسائل اجتماعی یا نشان دادن چهره مشتریان شما ممکن است در سایر پلتفرم های اجتماعی به خوبی کار کند، Google می خواهد نمایه های آنها را 100٪ بر فعالیت تجاری متمرکز کند. Google هر محتوایی را که تشخیص دهد «خارج از موضوع» است، حذف خواهد کرد. حتماً خط‌مشی‌های محتوای نمایه کسب‌وکار Google را مرور کنید.

مرحله 3: آن را منتشر کنید

باشه بزن انتشار و پست شما زنده است! پست‌های GMB به مدت ۷ روز قابل مشاهده می‌مانند. پس از آن، آنها به طور خودکار از نمایه شما حذف می شوند.

مرحله 4: مشتریان خود را درگیر کنید و به آنها پاسخ دهید

یک پست در نمایه شما ممکن است باعث شود یک مشتری یا مشتری احتمالی برای شما نظر بدهد یا سوالی بپرسد. بسیار مهم است که به این تعاملات پاسخ دهیم.

این برای همه پلتفرم‌ها، به‌ویژه «Google برای کسب‌وکار من» صدق می‌کند، زیرا نظرات شما در جستجوهای محلی جلو و مرکز نشان داده می‌شوند و می‌توانند به شدت بر تصمیم افراد برای بازدید از کسب‌وکارتان تأثیر بگذارند.

نتایج Google My Business در Google Maps

عادت هفتگی کنید:

  • به نظرات جدید پاسخ دهید (به طور ایده آل روزانه!)
  • نظرات خود را به محتوای دیگر تغییر دهید: پست های رسانه های اجتماعی، در وب سایت خود، اضافه کردن آنها به تابلوهای فروشگاه و غیره.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام سوالات پاسخ داده شده است
  • برای ارسال نظرات پاسخ دهید
  • نمایه کسب و کار خود را بررسی کنید و اطلاعاتی مانند ساعت کاری، اطلاعات تماس و خدمات را به روز نگه دارید

مدیریت نمایه کسب و کار Google در همان جایی که همه رسانه های اجتماعی دیگر خود را مدیریت می کنید آسان است: Hootsuite.

با یکپارچه‌سازی رایگان «Google برای کسب‌وکار من» Hootsuite، می‌توانید بررسی‌ها و سؤالات را نظارت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید، و پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» خود را از یک داشبورد با کاربری آسان منتشر کنید. حتی برای چندین پروفایل تجاری (از جمله مکان های دیگر یا شرکت های جداگانه) کار می کند.

ببینید چقدر آسان است که پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» و به‌روزرسانی‌های نمایه را به جریان کار اجتماعی موجود خود در Hootsuite اضافه کنید:

آزمایشی رایگان خود را شروع کنید. (هر زمان خواستید می توانید لغو کنید.)

5 نمونه از پست‌های هوشمند «Google برای کسب‌وکار من».

1. پیشنهادات همیشه ایده خوبی هستند

داشتن یک پیشنهاد فعال در نمایه کسب‌وکار شما، شانس انتخاب شما را در رقابت افزایش می‌دهد. به عنوان مثال: من گرسنه هستم و به دنبال یک ساندویچ فروشی در نزدیکی خود در Google Maps هستم. شیرینی و لوبیا (اسم عالی) توجه من را جلب کرد زیرا آنها یک پیشنهاد ویژه دارند و دقیقاً در لیست نشان داده می شود.

وقتی روی آن کلیک کردم، می‌توانم پیشنهاد را بدون خروج از Google Maps مشاهده کنم. اگر خوب به نظر می رسد، دکمه دریافت مسیر درست همانجا است و انتخاب این فروشگاه را برای من بسیار آسان می کند.

پیشنهاد ناهار در نمایه «Google برای کسب‌وکار من» پست شد

2. فضای خود را نشان دهید

بوتیک لباس غرب وودوارد عکس‌های حرفه‌ای زیادی دارد که نشان می‌دهد آن‌ها چه چیزی را می‌فروشند و به جستجوگران جو صنعتی و شیک خود را می‌چشند. مشتریان بالقوه به راحتی می توانند تشخیص دهند که آیا فروشگاه با سبک آنها مطابقت دارد یا خیر.

تصاویر به نمایه «Google برای کسب‌وکار من» اضافه شد

3. به روز رسانی های مهم را با سپاسگزاری ارائه دهید

Blink & Brow در اینجا کار بسیار خوبی را انجام می دهد و با روحیه قدردانی به بیان نکته اصلی خود – که هیچ کس از سالن خود بیمار نشده است – می پردازد. این پست همچنین از یکی دیگر از قوانین کلیدی پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» پیروی می‌کند: آن را کوتاه نگه دارید.

این پست به جای اینکه در مورد آنها باشد، از کارکنان و مشتریان آنها تشکر می کند آنها کار سخت. نشان دادن قدردانی از کارمندان و مشتریان همیشه در سبک است.

در نمایه کسب و کار Google مرور کنید

4. ویژگی یک رویداد آینده

میزبانی یک رویداد، کنفرانس یا سمینار ویژه؟ یک رویداد در داشبورد نمایه کسب و کار Google خود با نوع پست رویداد ایجاد کنید. رویدادها در نمایه شما و در فهرست‌های رویداد Google نشان داده می‌شوند.

اگر از یک سرویس خارجی برای مدیریت رویدادها استفاده می‌کنید، مانند Eventbrite، می‌توانید آن را با «Google برای کسب‌وکار من» ادغام کنید تا رویدادهای جدید را به‌طور خودکار برای شما فهرست کند. این برای رویدادهای تکراری عالی است.

پست رویدادها در Google My Profile

5. محصولات یا خدمات جدید را همراه با یک عکس عالی تبلیغ کنید

ما به این موضوع پرداخته‌ایم که عکس‌های خوب چقدر مهم هستند، اما وقتی آن را با توضیح مختصر و ساده‌ای از خدمات و فراخوان برای اقدام ترکیب می‌کنید؟ *بوسه سرآشپز*

پست مارینا دل ری فوراً با عکسی از فضای ناهار خوری (زیبا!) در فضای باز آنها توجه را به خود جلب می کند، سپس آنچه را که باید از یک رزرو انتظار داشته باشید و روند رزرو میز در قالبی تمیز و نقطه ای خلاصه می کند:

نمونه ای از پست Google برای کسب و کار من

در این مورد، اطلاعات تماس را فهرست می‌کنند، اگرچه می‌توانید رزروهای آنلاین را مستقیماً از نمایه کسب‌وکار Google خود برای یک فرآیند رزرو خودکار و بدون دردسر تنظیم کنید.

Hootsuite جذب مشتریان جدید و برقراری ارتباط با مشتریان فعلی را با Google Business آسان می کند. بررسی‌ها و سؤالات «Google برای کسب‌وکار من» را دقیقاً در داخل Hootsuite نظارت کنید و به آنها پاسخ دهید. به علاوه: به‌روزرسانی‌های «Google برای کسب‌وکار من» را در کنار سایر پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود ایجاد و منتشر کنید.

امروز آن را رایگان امتحان کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید