TikTok احساس می کند که یک اینترنت مستقل برای خودش است. در مورد آن فکر کنید – شما می توانید به معنای واقعی کلمه همه چیز را در آنجا پیدا کنید، از افراد مشهور اینترنتی فوق العاده محبوب که ترندها را منفجر می کنند تا افراد عجیب و غریب که در مورد وسواس های بیش از حد خاص خود ناله می کنند. شادی، درام، اشتیاق، زبان مشترک و تعداد زیادی جامعه وجود دارد. و درست مانند هر گوشه دیگر از اینترنت، فرصت های زیادی برای فروش محصولات وجود دارد.

بله، رشد و فراگیر شدن فرهنگی TikTok به این معنی است که مکان مناسبی برای برند شماست. ما قبلاً یاد گرفته‌ایم که چگونه بازاریابی TikTok می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و پایگاه مشتری خود را رشد دهید، اما این برنامه بسیار قدرتمندتر از این است. اگر نکات مهم را یاد بگیرید، می توانید در 7 مرحله آسان نحوه فروش در TikTok را بیاموزید.

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از خالق معروف TikTok Tiffy Chen که به شما نشان می دهد چگونه تنها با 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

قبلاً برندها فقط فید را پر می کردند و امیدوار بودند که TikTokers به ​​طور ارگانیک برنامه ها را برای جستجوی محصولات خود تغییر دهد. سپس، سال گذشته، TikTok روند را با مشارکت با Shopify برای راه‌اندازی ساده‌تر کرد خرید TikTok.

خرید TikTok به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون خروج از برنامه، موارد را به‌طور امن مرور، انتخاب و خریداری کنند. این یک ادغام یکپارچه تجارت الکترونیک است که در حال حاضر موج های بزرگی را روی پلتفرم ایجاد کرده است.

بلیک چندلی از TikTok در هنگام راه اندازی گفت: “جامعه ما خرید را به تجربه ای تبدیل کرده است که ریشه در کشف، اتصال و سرگرمی دارد و فرصت های بی نظیری را برای برندها ایجاد می کند تا توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کنند.”

TikTok به‌طور منحصربه‌فردی در مرکز محتوا و تجارت قرار گرفته است و این راه‌حل‌های جدید ایجاد محتوای جذابی را برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای آسان‌تر می‌کند که مصرف‌کنندگان را مستقیماً به نقطه خرید دیجیتال سوق می‌دهد.»

اگر صفحه خود را به درستی تنظیم کرده باشید (و الزامات TikTok را برآورده کنید)، می توانید به طور یکپارچه یک برگه فروشگاه را به صفحه TikTok خود اضافه کنید. این ادغام به کاربران امکان می دهد بدون خروج از برنامه، موارد را از فروشگاه آنلاین شما مشاهده کنند.

از زمان راه اندازی آن در سال گذشته، خرید TikTok دیگر فقط برای کاربران Shopify نیست. همچنین با Prestashop، Base، Square، BigCommerce، OpenCart، Ecwid، Shopline و Wix کار می کند.

خرید TikTok ابتدا برای کاربران ایالات متحده، بریتانیا و کانادا راه اندازی شد، اما اکنون برای کاربران در اکثر کشورهای جهان در دسترس است.

خرید TikTok The Rockies Collection در کوهستان و لباس سبک زندگی در فضای باز

منبع: Ecwid

زیاد مردم از آن استفاده می کنند

به زبان ساده، TikTok مرکز فرهنگ است. بیشتر روندها – چه مد، موسیقی، غذا، فیلم یا تقریباً هر چیز دیگری – قبل از سفر به هر جای دیگر در برنامه شروع می شوند. TikTok واقعاً یک باشگاه جالب برای کودکان است.

اما برای روشن شدن، این فقط برای بچه ها نیست. تقریباً 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در TikTok وجود دارد. این 20 درصد از کل کاربران اینترنت در سراسر جهان و یک هشتم کل جمعیت جهان است. و میانگین زمان استفاده روزانه بیش از یک ساعت است.

به عبارت دیگر، اگر محصولی پیشرفته دارید، یا حتی چیزی که فکر می‌کنید درخشش خاصی را به خود جلب می‌کند، TikTok مکانی باورنکردنی برای وارد کردن پای شما به در است.

شما به بودجه هنگفتی نیاز ندارید

این فقط نفوذ نیست که TikTok را منحصر به فرد می کند. کاربران تمایل دارند تبلیغات بیش از حد نرم را دوست نداشته باشند، در عوض مواد ارگانیک جالب را ترجیح می دهند.

بنابراین برای ایجاد موج در TikTok واقعاً به بودجه یا تیم زیادی نیاز ندارید. این برنامه واقعاً رویکردی دموکراتیک به محتوا دارد و اغلب بهترین ویدیوهای کلی را در صفحه مورد علاقه For You (یا #fyp) تبلیغ می‌کند.

این بدان معناست که امکانات دسترسی اساساً نامحدود است، به خصوص اگر بدانید چه کاری انجام می دهید. و هنگامی که خواندن راهنمای ما را به پایان رساندید، این کار را خواهید کرد.

TikTok به 43٪ از کاربران و 53٪ از سازندگان پس از مشاهده محتوا در پلتفرم چیزی جدید را امتحان می کند.

منبع: TikTok

1. جایگاه خود را مشخص کنید

ناگفته نماند که بزرگترین پایگاه کاربر در TikTok را نوجوانان تشکیل می دهند و پس از آن افراد 20 تا 29 ساله و سپس 30 تا 39 سال قرار دارند. این در حال حاضر اطلاعات زیادی است که به شما کمک می کند تا بازاریابی خود را تنظیم کنید، و لزوماً به این معنی نیست که اگر هدف شما این باشد نمی توانید به افراد مسن دسترسی پیدا کنید.

ویژگی به این شبکه کمک می کند، بنابراین حتماً با برنامه و جوامع مختلف آن آشنا شوید.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید یک چراغ مطالعه بفروشید. هشتگ #BookTok را عمیقا بررسی کنید و با انواع ویدیوهایی که علاقه مندان به کتاب این برنامه پست می کنند آشنا شوید. اگر زبان آنها را یاد بگیرید، می توانید به صورت ارگانیک در گفتگوها شرکت کنید.

2. حساب تجاری خود را تنظیم کنید

هنگامی که به دنیای دیجیتال دست یافتید، وقت آن است که حساب TikTok خود را برای موفقیت آماده کنید. چه قبلاً ثبت نام کرده باشید یا از ابتدا شروع کنید، باید مطمئن شوید که یک حساب TikTok برای کسب و کار دارید (و تعویض به آسانی باز کردن است. مدیریت حساب و ضربه زدن به حساب تجاری بروید).

شما طبیعتاً می خواهید حساب خود را به گونه ای تقویت کنید که تمام اطلاعات و تصویر مربوط به نام تجاری شما را داشته باشد، و سپس زمان آن است که پلت فرم تجارت الکترونیک خود را یکپارچه کنید (دستورالعمل ها باید در سایت هر پلتفرم تجارت الکترونیکی که استفاده می کنید در دسترس باشد).

وقتی همه چیز تمام شد، برچسب خرید TikTok را در صفحه خود خواهید داشت و محصولات شما را نمایش می دهد. دو نقطه ادغام برای انتخاب وجود دارد – می توانید کل تجربه خرده فروشی را در برنامه داشته باشید، یا می توانید معامله نهایی را در وب سایت خود انجام دهید.

3. شروع به ایجاد کنید

البته، این کافی نیست که یک صفحه را راه اندازی کنید و بگذارید آنجا بنشیند. برای پیشرفت در TikTok باید محتوا ایجاد کنید. مطالب زیاد.

وقتی صحبت از TikTok به میان می آید، مطمئناً کمیت بر کیفیت برتری دارد. اما نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که نمی خواهید “فروشنده” باشید. کاربران TikTok یک تبلیغ مایل‌ها دورتر را حس می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهید جذابیت بیشتری کسب کنید، باید نسبت به آن خونسرد باشید. مطمئن شوید که واقعاً سرگرم می‌شوید، زیرا بینندگان شما می‌توانند تشخیص دهند که آیا شما معتبر هستید یا نه.

بهترین شرط این است که بر روی تحقیقات تخصصی خود حلقه بزنید و در روندها و چالش های درون آن حوزه شرکت کنید. خواه این یک شوق رقص باشد یا یک میم ویروسی، می‌توانید در این روند شرکت کنید و در عین حال کم‌کم محصول خود را تبلیغ کنید.

هنگامی که یک صدا و دنبال کننده ایجاد کردید، حتی ممکن است یک چالش TikTok خود را با یک هشتگ منحصر به فرد راه اندازی کنید. چنین حرکتی می تواند با خلاقیت و شانس مناسب به روش های غیرقابل تصوری نتیجه دهد.

4. ویدیوهای خود را با محصولات تگ کنید

یکی از ساده‌ترین و مهم‌ترین مراحل در این فرآیند، برچسب‌گذاری صحیح موارد در ویدیوهایتان است. بله، ویژگی خرید TikTok شامل قابلیت برچسب گذاری یک محصول با یک ضربه ساده است.

این کلید نه تنها برای قوی نگه داشتن آگاهی از برند شماست، بلکه به این معنی است که می‌توانید بدون تبلیغات تبلیغ کنید – ویدیوهای شما می‌توانند هر شکلی داشته باشند و محصولاتی که ارائه می‌کنید همچنان برچسب‌گذاری می‌شوند. این یک راه عالی برای قرار دادن برخی محصولات در مقابل کاربرانی است که به خود افتخار می کنند که در معرض تبلیغات قرار نگرفته اند.

5. نفوذ اهرمی

چه با استفاده از روندهای TikTok به موفقیت دست پیدا کرده باشید یا نه، همیشه گزینه اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارد. بله، TikTok مملو از تأثیرگذاران از هر طبقه از زندگی است، و همه آنها یک چیز مشترک دارند: آنها احتمالاً محصول شما را با قیمتی تأیید می کنند.

البته، مانند هر چیز دیگری، شما باید تحقیقات خود را انجام دهید. شما یک اینفلوئنسر می خواهید که کاملاً با جایگاهی که در مرحله 1 تعیین کرده اید مطابقت داشته باشد، و همچنین یک تأثیرگذار می خواهید که تأثیر واقعی داشته باشد. دنبال‌کنندگان و پست‌های آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کاملاً با برند شما مطابقت دارند، سپس با آنها تماس بگیرید و شراکتی را تعیین کنید.

کار با اینفلوئنسر می‌تواند راهی عالی برای افزایش دسترسی شما باشد، اما قطعا باید استراتژیک باشید، زیرا ممکن است نسبتاً سریع شروع به گران شدن کند.

به عنوان مثال، Kylie Cosmetics اغلب با تأثیرگذاران برای تبلیغ محصولات آرایش خود در TikTok کار می کند.

@kyliecosmetics@makeupbyalissiac فاو سایه های لاک براق لب: دهه 90 بیبی، تو شلوار جین بامزه ای و به من نزنی! 💋

♬ صدای اصلی – لوازم آرایشی کایلی

6. UGC را تشویق کنید

اگر باهوش هستید (و، خوب، خوش شانس)، کار شما با اینفلوئنسرها و استفاده از هشتگ‌های اصلی می‌تواند منجر به یک UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) شود. این اثر گلوله برفی نهایی است که می تواند منجر به دسترسی غیرقابل تصور جهانی برای برند شما شود.

UGC ممکن است به شکل یک چالش یا میم TikTok باشد، یا فقط یک ویدیو باشد که ویروسی شود. این می تواند چیزی باشد که شما به عنوان یک برند دعوت می کنید، یا ممکن است موضوع سرمایه گذاری بر روی یک فرصت ارگانیک باشد.

بدنام ترین مثال از این مورد، TikTok بسیار ویروسی ناتان آپوداکا بود که او را در حال اسکیت بورد در حالی که آب کرن بری Ocean Spray می خورد و به آهنگ Fleetwood Mac “Dreams” گوش می داد، دید. این ویدئو توجه جهانی را به خود جلب کرد و توسط افراد مشهور متعددی (از جمله خود اعضای Fleetwood Mac) بازسازی شد.

@420doggface208♬ Dreams (2004 Remaster) – Fleetwood Mac

مهمتر از همه، Ocean Spray آن را در مواد بازاریابی خود ادغام کرد و با تبلیغ #چالش رویاها از آن سرمایه گذاری کنید. TikTok اصلی اکنون 13.2 میلیون بازدید دارد. تصور کنید اگر آنها محصول خود را دقیقاً در ویدیو تگ می کردند چه اتفاقی می افتاد.

7. پست ها را تبلیغ کنید

باز هم – کاربران TikTok برای پاسخگویی به تبلیغات سنتی مناسب نیستند. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید یک پست ارگانیک را تبلیغ کنید. در واقع، دریافت یک ویدیو در مقابل افراد بیشتری با تبلیغ TikTok بسیار ساده است.

در اینجا مراحل تبلیغ یک ویدیو و هدایت ترافیک به سمت ویترین فروشگاه شما آمده است:

1. ضربه بزنید من در سمت راست پایین برای رفتن به نمایه خود.

2. روی نماد 3 خط در بالا سمت راست ضربه بزنید تا به تنظیمات خود بروید.

3. ضربه بزنید ابزارهای سازنده، سپس ضربه بزنید ترویج.

4. از تبلیغات روی ویدیویی که می‌خواهید تبلیغ کنید ضربه بزنید (این ویدیو باید عمومی باشد و حاوی موسیقی دارای حق نسخه‌برداری نباشد).

5. یکی از اهداف زیر را برای ویدیوی خود انتخاب کنید:

بازدیدهای ویدیویی بیشتر.

بازدیدهای بیشتر از وب سایت.

فالوورهای بیشتر.

6. اگر شما انتخاب کنید بازدیدهای بیشتر از وب سایت، یک URL اضافه می کنید و یک دکمه فراخوان برای اقدام انتخاب می کنید (به عنوان مثال: بیشتر بدانید، اکنون خرید کنید یا ثبت نام کنید). سپس ضربه بزنید صرفه جویی.

7. روی دایره کنار مخاطبی که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید ضربه بزنید، سپس ضربه بزنید بعد. شما می توانید از بین:

خودکار. TikTok مخاطبان را برای شما انتخاب می کند.

سفارشی. جنسیت، محدوده سنی، و علایق خاصی را که می‌خواهید به آنها برسید هدف بگیرید.

8. بودجه و مدت زمان خود را تنظیم کنید، سپس روی ضربه بزنید بعد.

9. اطلاعات پرداخت (اندروید) را اضافه کنید یا سکه های خود را شارژ کنید (آیفون).

10. ضربه بزنید تبلیغات را شروع کنید.

 

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از خالق معروف TikTok Tiffy Chen که به شما نشان می دهد چگونه تنها با 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید