همه شما به خوبی حس و حال و لذت خرید کردن را درک می‌کنید. به خصوص اگر بخواهید خریدهای خود را از کشورهای خارجی انجام دهید، این حس خوشایند دوچندان خواهد شد. این شکل از خرید برای افرادی که به دنبال برندهای خارجی هستند، جذابیت بسیاری دارد. اکثر کسب و کارها و کاربرانی که به دنبال خرید محصولات از برندهایی خارجی هستند، کشور ترکیه را برای این منظور انتخاب می‌کنند. با توجه به مزایای خرید از ترکیه و برندهای معروف و معتبر ترکی، به خوبی می‌توان اهمیت خرید از این کشور را درک کرد.‌ خرید و استفاده از محصولات برند، به خصوص برندهای ترکی که محبوبیت بسیار زیادی دارند، قطعا لذت‌بخش خواهد بود.‌ مسئله اینجاست، به همان اندازه که خرید از ترکیه لذت‌بخش است، به همان اندازه نیز چالش‌های خاص خود را دارد. در ادامه راه‌های خرید مستقیم از ترکیه را بررسی می‌کنیم.

خرید مستقیم از ترکیه

برای آشنایی با راه‌ های خرید کردن از ترکیه، بهتر است ابتدا با اهمیت خرید از این کشور و سپس با چالش‌های آن آشنا شوید. همان‌طور که گفتیم و می‌دانید، برندهای ترکی جزو شناخته‌ شده‌ ترین برندهای دنیا هستند و محبوبیت بسیاری در بین کاربران ایرانی دارند. هرچند برندهای معتبر بسیاری در داخل کشور ما وجود دارد؛ اما بسیاری از افراد با خرید و استفاده از برندهای خارجی، به خصوص برندهای ترکی، گویی اعتماد به نفس بیشتری می‌یابند و گاهی تنها به دلیل محبوبیت این برندها، بدون هدف خاصی به سراغ خرید آن‌ها می‌روند.‌ از سوی دیگر همسایگی ایران با ترکیه و آمار بالای سفرهای تفریحی و غیره به این کشور، سبب شده برندهای ترکی جایگاه برتری در بین کاربران ایرانی بیابند. این در حالی است که تمامی کاربران ایرانی برای خرید از ترکیه، امکان سفر به این کشور را ندارند. علاوه بر آن، مسافران ایرانی به دلایل متعددی اجازه واردات هر حجمی از محصولات را به کشور ندارند.

راه‌های خرید از ترکیهیکی از راه‌های خرید از ترکیه که این روزها به شدت مورد توجه کاربران به خصوص کسب و کارهای مختلف قرار گرفته‌است، خرید اینترنتی است. در واقع برندهای معروف ترکی با فروش اینترنتی محصولات خود و ارسال آن به خارج مرزها، این امکان را برای ایرانیان فراهم ساخته‌اند که بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از این کشور خرید کرده و لذت خرید از برندهای معروف ترکی را تجربه کنند. خوشبختانه در عصر امروز، نحوه فعالیت سایت‌های فروش در سراسر دنیا محدودیت‌های مرزی را از بین برده و امکان خرید مستقیم از ترکیه برای کاربران ایرانی کاملا قابل درک است. با وجود مزیت بزرگی که برای این شکل از ارتباط وجود دارد، انتخاب سایت‌های معتبر ترکی برای خرید، خود مسئله‌ای چالش برانگیز است.

هرچند به دلیل روابط دوستانه و همسایگی نزدیک ایران با ترکیه، امکان خرید از این کشور، نسبت به سایر خریدهای آنلاین خارجی بسیار راحت‌تر است اما به هرحال خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی ترکی نیز دقیقا مانند خریدهای آنلاین داخلی، چالش‌های خاص خود را دارد. یکی از فاکتورهای مهم در خرید از ترکیه، هزینه‌های مربوط به ارسال کالاست. محصولات برند ترکی به خودی خود قیمت بالایی دارند. در این بین تفاوت ارزش ارزی این دو کشور نیز، هزینه خرید محصولات برند ترکی را برای کاربران ایرانی به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد؛ بنابراین بهترین راهکار برای خرید مستقیم و البته مقرون به صرفه از ترکیه، انتخاب یک سایت معتبر برای خرید بی‌واسطه‌ است. با وجود چالش‌هایی که برشمردیم، یک مزیت مهم و قابل توجه در خرید مستقیم از ترکیه وجود دارد و آن هم کارمزد پایین خرید است.

وقتی از آنلاین شاپ‌های معتبر ترکی صحبت می‌کنیم، کاملا مشخص است که این فروشگاه‌ها با خدمات‌رسانی درست و مطمئن، به چنین اعتباری رسیده‌اند و می‌توان نسبت به خدمات فروش آن‌ها مطمئن بود. برای این که بتوانید بدون پرداخت کارمزدهای سنگین و در واقع خرید بی‌واسطه و مستقیم از ترکیه محصولات مورد علاقه خود را تهیه کنید، کافی است وارد آنلاین شاپ‌های معتبر ترکی شده و محصولات دلخواه خود را سفارش دهید. جالب اینجاست، شما می‌توانید از طریق این سایت‌ها از حراج‌های فصل نیز مطلع شوید. ضمن این که دیگر دغدغه‌ای از بابت حمل و نقل محصولات خریداری شده از ترکیه ندارید. کالاهایی که توسط سایت‌های معتبر ترکی عرضه و ارسال می‌شوند، از ضمانت سلامت کالا و عودت وجه در صورت عدم رضایت مشتری برخوردارند.

راه‌های کاربردی افزایش فروش اینترنتی برای مشاغل سنتی - ایرنا زندگی

نابریکا و مزایای خرید از آن

تا اینجا با چالش‌ها و راه‌های مطمئن خرید از ترکیه برای رفع این چالش‌ها آشنا شدید، در ادامه معرفی بهترین راه خرید مستقیم از ترکیه، می‌توانیم نابریکا را به شما معرفی کنیم. نابریکا در واقع یک گروه بین‌المللی است که به شکل آنلاین شاپ در حوزه صادرات و واردات کالاهای مختلف فعالیت دارد. مهم‌ترین هدف نابریکا، این است که کاربران ایرانی بتوانند به راحتی خریدهای خارجی خود را انجام دهند. فروشگاه نابریکا فعالیت خود را مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند. این فروشگاه از طریق دفاتر لجستیک خود در ترکیه، سفارشات کاربران ایرانی را از این کشور به ایران ارسال می‌کند. لازم است بدانید نابریکا علاوه بر وارد کردن محصولات خارجی، با صادر کردن محصولات ایرانی این امکان را برای ایرانیان خارج از کشور فراهم ساخته که بتوانند دسترسی راحتی به محصولات و کالاهای ایرانی داشته‌باشند.‌

در مورد اهمیت خرید از ترکیه با نابریکا و لزوم استفاده از خدمات این فروشگاه بین‌المللی، باید بدانید که نابریکا با تمام قوانین خرید خارجی آشناست و تمام مسئولیت‌ها و مسائل مربوط به خرید را به عهده می‌گیرد. شفاف‌تر بگوییم؛ برای خرید از آنلاین شاپ‌های خارجی، باید کارت اعتباری ارزی داشته‌باشید. علاوه بر آن باید به زبان کشور مقصد تسلط داشته و با قوانین خرید از سایت‌های خارجی و شرایط خرید و تعویض کالا از این سایت‌ها آشنا باشید.‌ با این وجود کافی است در سایت نابریکا ثبت نام کرده و به راحتی خرید خود را انجام دهید. ضمن این که شما می‌توانید با دسترسی به نظرات کاربران در نابریکا، با محصولات مورد نظرتان بیشتر آشنا شده و با اطمینان بیشتری خرید کنید. پشتیبانی آنلاین نابریکا و عرضه طیف گسترده‌‌ای از محصولات برند ترکی در این سایت، خرید لذت‌بخشی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

images_1666896596.jpg

جمع‌بندی

خرید از ترکیه با توجه به مزایایی که دارد، از اهمیت بسیاری برای کسب و کارها و سایر کاربران برخوردار است. مسئله اینجاست، خرید از این کشور به عنوان خرید از یک کشور خارجی، چالش‌های بسیاری دارد. در این راستا نابریکا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی شناخته شده، معتبر و متعهد، تمامی این چالش‌ها را پوشش داده و امکان خرید آسان از سایت‌های خارجی را برای کاربران ایرانی فراهم ساخته‌است.

 

برچسب ها : نابریکا,خرید از ترکیه,خرید مستقیم از ترکیه,ورا وب

دیدگاهتان را بنویسید